|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
oczywiście, że geometria się zmienia.
żeby było jak w oryginale trzebaby nieco wypuścić gable - ale już nie ma z czego, lub obniżyć tył. tak jak teraz jest moto bardziej wysztorcowane i ma mniejsze wyprzedzenie co powinno skutkować 'szybszym' i lżejszym prowadzeniem na czarnym - pomijając już korzyści z mniejszego kółka. nie pitoląc już: moto wygląda ślicznie. jak dla mnie lepiej niż oryginalna wersja ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]() Cytat:
Prędkości do 200 bez strachu. Nie wiem czy zmiana kąta główki ramy nie pogorszy właściwości jezdnych. Kwestia do sprawdzenia. Na pewno jest to opcja dla niższych i nie offowych.
__________________
Serdecznie pozdrawiam. Romek T. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
"MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 13:20 |
Dunlop D908 Rally Raid | ablos78 | Wszystko dla Afryki | 36 | 17.01.2015 19:42 |
"Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 19:21 |