![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Wieczór
Według mojej wiedzy smar litowy np LT. Te smary w kontakcie z woda się nie zmydłają. Smary molibdenowe owszem, zmydlaja się i nie są chyba w ogóle zalecane do aplikowania tam gdzie może dostać się woda. Nie rozumie jak smar mógł zniknąć/wyparowac. Albo go było za malo w ogóle albo uszczelniacze na nic i wypłynął w jakieś upalne dni. Jako ciekawostkę powiem, ze w mojej Becie oryginalnie (chyba) był łożyskach główki ramy smar biały teflonowy. Może to jakąś opcja na znikanie. Z drugiej strony przez z zamek blokady kierownicy może dostawać się woda. Jak ktoś jeździ konkretny off lepiej zakleic to silikonem na amen. Pozdr rr
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Łożyska główki ramy | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 37 | 23.08.2017 22:47 |
wymiana łożyska główki ramy | monkees | Wszystko dla Afryki | 4 | 29.06.2012 07:32 |
Uszczelniacz łożyska główki ramy | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 23.10.2011 16:39 |
Łożyska główki ramy | 7Greg | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 10.04.2008 09:29 |