|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Rozsądek podpowiada to co powyżej- coś taniego do zajeżdżenia na pierwszy sezon, a potem zobaczysz co Ci jest potrzebne.
Jednak trudno o rozsądek przy pierwszym motocyklu, i nie ma to nic wspólnego z wiekiem i życiowym doświadczeniem. Jak już zachorowałeś na afrykańską chorobę, to nie ma rady, trzeba ją przechorować, inaczej nie da się z tego wyleczyć! ![]() Jak moto musi być nowe, to popatrz na to: https://www.youtube.com/watch?v=CRlSJ0MJ09k Zestaw do przeróbki standardowej cb500x kosztuje około 3 tyś dolarów- w zależności od wersji jaką się wybierze. Przeróbkę zrobi Ci każdy oarnięty mechanik motocyklowy. Sama podstawa, czyli cb500x to motocykl tani, prosty i niezawodny. Części też tanie i dostępne. CB jest niższe i lżejsze wyraźnie od NAT. Osobiście mając budżet na nowy motocykl i założenie, że ma jeździć w błocie, kupiłbym coś z duali jak Huska 630/701, może SWM (choć mało opinii o tym, bo nowe) lub ostatecznie F650 Sertao, choć to już kloc blisko 200 kg. Wbrew pozorom wybór jest duży, tylko nie można mieć na oczach klapek pod tytułem AT?NAT ![]() Pozdrawiam i życzę udanej przygody z motocyklami! P.S. A jak padnie na starego transalpa- to zapraszam!. Mój egzemplarz nie ma wad fabrycznego modelu, a co do wysokości to mogę go obniżyć tak, by te 170 kilka cm wystarczyło! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Romet 125 adv jako pierwsze moto | Pils | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 05.06.2016 22:48 |
Ubiór na pierwsze moto | papko | Ciuch Afrykańczyka | 19 | 16.05.2016 19:19 |