|
![]() |
#1 |
nOOb
![]() ![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
![]() Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
|
![]()
powiem wprost, ze nie mogę od lat zrozumieć, co ludzi jara w tego rodzaju jeździe ;-)
swojej Afryki nigdy tak nie zbrukam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,001
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 37 min 30 s
|
![]() Cytat:
... kwestia podejścia do tematu... dla mnie motocykl klasy ADV to kwintesencja przygody... nie kupuję liści, ani wielkich kloców jak Varadero, Vstrom czy jakis Crosstuner.. bo ich kompetencje są mocno ograniczone... natomiast Motocykle Adventure.... są w stanie zawieść nas wszędzie... a na końcu przebrniemy przez rzeki, pustynie czy góry... uwielbiam jeździć w terenie klockami.. ![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Potestowałem NAT w Grubszym terenie - wnioski :) | ex1 | CRF 1000 L | 24 | 29.07.2018 11:56 |