Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.09.2018, 14:01   #1
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Nawet jak było na kleju to już być nie powinno, normalne kleje trzymają do Max 200 stopni. Jeśli ja bym ż tym walczył postąpił bym następująco.
Najpierw napunktowac najlepiej jak tylko potrafisz, następnie wiertło 3mm normalne na wylot jeśli to możliwe, następnie jeśli jest przestrzeń po drugiej stronie środek penetrujacy , trochę czasu i wiercic lewym wiertlem 4.5mm . Jeśli samo nie puści to wykretak i musi puścić. Oczywiście weź na osiowosc ale o tym wiesz. Stosując wiertło 4.5 przy m6 masz trochę tolerancji i po przewierceniu materiału jest na tyle mało że nie ma prawa trzymać. Jeśli pierwsze wiercenie Ci ucieknie to zredukuj do 4mm. Lewym wiertlem wierc z niskimi obrotami by wiertło miało szansę się zablokować i wyciągnąć pacjenta.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaki dokładnie jest gwint na szprychach AT?? JarekAT Hamulce, kola, opony 1 04.09.2013 10:49
Gwint czujnika ciśnienia paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 03.09.2009 15:26


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 15:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.