Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 13.09.2018, 17:45   #12
Natalia Cattiva
 
Natalia Cattiva's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2017
Posty: 121
Motocykl: KTM LC4 / RD07a
Natalia Cattiva jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 19 godz 18 min 59 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mallory Zobacz post
Szarpanie szarpaniu nierówne. Musisz sama ocenić czy jest naturalne. 2000 obrotów to na tyle mało, że jeżeli mocno odkręcisz na 5 to może szarpać łańcuchem - wtedy to naturalne - zbyt wysoki bieg do obrotów i chęci, ale może to też być nienaturalne... w miarę łatwo to ocenić. I nie dotyczy tylko afryki.\

PS. czy na pewno poniżej 2000 obrotów jest ok na 5 biegu?
Nie jest to naturalne. Nawet przy delikatnym odkrecaniu szarpie (pulsacyjnie) i wyglada to na zbyt mala elastycznosc silnika lub potrzeba synchro.

Stad pytanie.
Natalia Cattiva jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Nie wkreca się na obroty Mariusz-007 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 19.04.2018 14:48
Szarpanie łańcuchem mihoo Regularne czynności serwisowe 8 09.07.2017 11:46
wysokość, a obroty Wójcik Uklad paliwowy i wydechowy 5 19.03.2014 19:44
Nie wchodzi w obroty Szycha8 Silnik, sprzęgło, skrzynia 6 21.10.2012 19:58
Obroty a ładowanie Michal Układ elektryczny i zapłonowy 17 03.11.2010 23:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.