Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 10.09.2018, 10:37   #1
muszel72
 
muszel72's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: GDA
Posty: 2,778
Motocykl: ATAS 1000, 300 Rally, BMW r1100s, Kymco xciting 400
Przebieg: 50000
muszel72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 13 min 25 s
Domyślnie

Prince, czy Ty przyjrzałeś się tym zdjęciom? zwróciłeś uwagę na popękaną gumę? Sugerujesz nie zawracać sobie tym głowy?
muszel72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.09.2018, 10:48   #2
Prince
 
Prince's Avatar


Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
Prince jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał muszel72 Zobacz post
Prince, czy Ty przyjrzałeś się tym zdjęciom? zwróciłeś uwagę na popękaną gumę? Sugerujesz nie zawracać sobie tym głowy?
Widzę pofałdowania gumy. Prawdopodobnie w skutek długiej pracy na różnicy ciśnień- niewykluczone ze spowodowanej od różnicy temperatur. Np jazda w górach a później w upale ma tym samym ciśnieniu. Bez znaczenia. Moim zdaniem zawracanie gitary poparte najczęściej wskazywanym winnym przy braku umiejętności.
Prince jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.