Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.09.2018, 20:50   #1
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

Hmm, a mnie w tym motocyklu drazni, ze jak jade sobie spokojnie (np. 2500 obrotow) i chce wyprzedzić, to on wiatr w zagle zlapie dopiero przed 4000 obr.
Kurcze, to jednak XT600 był prawdziwym tajfunem mocy i już 100 obrotow powyżej luźnych obrotow była istna fontanna niutonometrów!!!
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2018, 21:42   #2
operator99


Zarejestrowany: Jun 2018
Posty: 266
Motocykl: nie mam AT jeszcze
operator99 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 3 godz 35 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał yeuop Zobacz post
Hmm, a mnie w tym motocyklu drazni, ze jak jade sobie spokojnie (np. 2500 obrotow) i chce wyprzedzić, to on wiatr w zagle zlapie dopiero przed 4000 obr.
Kurcze, to jednak XT600 był prawdziwym tajfunem mocy i już 100 obrotow powyżej luźnych obrotow była istna fontanna niutonometrów!!!
Masz opcje sport to włącz na 3-ci stopień i będziesz zapierdalał aż miło
operator99 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2018, 21:58   #3
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 51 min 50 s
Domyślnie

Jak możesz schodzić tak nisko z obrotmi... to męczenie silnika, nie dziw się że nie przyspiesza




Patrz jak wygląda wykres z hamowni.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2018, 22:55   #4
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Jak możesz schodzić tak nisko z obrotmi... to męczenie silnika.
A ty nie powielasz jakiś mitow czasem?
Nie pytaj, do jakich obrotow krecilem XTka, a ten silnik po ostatnim remoncie zrobil ponad 120 tys. km.
Jeżeli chcesz się podzielić własnym doświadczeniem popartym solidna porcja km na jednym motocyklu, zamieniam się w sluch.
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2018, 07:41   #5
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,220
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 20 godz 30 min 33 s
Domyślnie

Po prostu wie jak silnik pracuje przy konkretnych obrotach, wkleił też wykres odpowiedni. Porównywanie XT do tego jest nietrafione, to całkiem różne silniki pod każdym względem.
Dodatkowo, to że jeździłeś jakimś moto w taki sposób i on się nie wysypał (bo jest atomowy) to nie znaczy że to właściwy sposób jazdy. Ogólnie odkręcanie silnika z dołu, gdzie ma 1/5 swojej max mocy i momentu) szybko i na maksa nie jest zbyt mądre.
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2018, 08:00   #6
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mhv Zobacz post
Po prostu wie jak silnik pracuje przy konkretnych obrotach, wkleił też wykres odpowiedni. Porównywanie XT do tego jest nietrafione, to całkiem różne silniki pod każdym względem.
Dodatkowo, to że jeździłeś jakimś moto w taki sposób i on się nie wysypał (bo jest atomowy) to nie znaczy że to właściwy sposób jazdy. Ogólnie odkręcanie silnika z dołu, gdzie ma 1/5 swojej max mocy i momentu) szybko i na maksa nie jest zbyt mądre.
Nigdy w zyciu nie odkrecilem gazu na full z niskich obrotow.
Nawet podczas wyprzedzania krece manetka do 1/3 zakresu.
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2018, 07:42   #7
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 51 min 50 s
Domyślnie

Mitów?
Widzisz, masz czarno na biały wykres z hamowni.


Nawet pomiary zaczynają się powyżej 2500 bo tam nie ma nic.
Dlatego nie dziw się że moto nie przyspiesza bo ten silnik ma taką charakterystykę.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.

Ostatnio edytowane przez madafakinges : 06.09.2018 o 08:05
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.09.2018, 08:04   #8
yeuop
nOOb
 
yeuop's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Posty: 515
Motocykl: RD03
yeuop jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s
Domyślnie

[QUOTE=madafakinges;599028]Mitów?
QUOTE]

Tak, mitow.
XTkiem jezdzilem na czuja i po remoncie zrobil podemna ponad 120 tys. km. I to przy obrotach, które ty bys nazwal meczeniem silnika.
Takie powielanie ludowych madrosci nie jest na forum nikomu potrzebne, tym bardziej jeśli nie jest w stanie być poparte doświadczeniem.
yeuop jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2018, 22:06   #9
torak
 
torak's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 956
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
torak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 8 godz 20 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał yeuop Zobacz post
Hmm, a mnie w tym motocyklu drazni, ze jak jade sobie spokojnie (np. 2500 obrotow) i chce wyprzedzić, to on wiatr w zagle zlapie dopiero przed 4000 obr.
Kurcze, to jednak XT600 był prawdziwym tajfunem mocy i już 100 obrotow powyżej luźnych obrotow była istna fontanna niutonometrów!!!
He,he. Spróbuj tak w LC8 docenisz NAT
torak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.09.2018, 22:16   #10
szelas


Zarejestrowany: Nov 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: CRF1000D
szelas jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 3 dni 19 godz 51 min 34 s
Domyślnie

Skoro o zajebistości mowa, to mam pytanie.

Chcę kupić nową, pewnie z DCT, ale zastanawiam się czy brać rocznik 2017 czy 2018.
W 2018 nie podoba mi się ten tablet, który ma robić za "zegary", ale chyba ma poprawiony tłumik i trochę zmodyfikowane deflektory/owiewki w czaszy/kokpicie. Czy jest coś jeszcze co przemawia za 2018 lub 2017 (lub 2016 bo takie tez są jeszcze w salonach)

Jeździłem tegoroczną z manualną skrzynią + "kłikszifterem", ale ten gadżet do mnie nie przemawiał, natomiast moto bajka. Testowałem również różne kawasaki, BMW 750 (do 850 jestem za niski) i Hąda jest najfajniejsza, no może jedna rzecz w 750GS była fajniejsza - stabilność przy prędkościach 1-5 km/h
szelas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.