Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > BMW

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30.08.2018, 06:54   #1
Cezarus


Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Cezarus jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ivenhoe Zobacz post
chodzi wam o to że pojedyńczy wahacz? no też nie lubię tego wynalazku. Szkoda że wszystkie boxery tak mają.


Mylisz się nie wszystkie tak mają 😀


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Cezarus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2018, 07:13   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,279
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 37 min 18 s
Domyślnie

Gees jeździ po krzokach aż miło tylko trza umieć jeździć, oczywiście AT jest lepsza i nie podważalny argument to że nic na boki nie wystaje i nie przeszkadza w podparciu.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2018, 07:38   #3
Mhv
Michał
 
Mhv's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Siedlce-Warszawa
Posty: 2,228
Motocykl: RD07a
Przebieg: do neg.
Mhv jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 1 dzień 4 godz 10 min 59 s
Domyślnie

O jeździe w tzw. offie:
Chodzi oczywiście o przedni zawias. O podparciu to jeszcze nie wspomniałem, ale że jeździ aż miło..to nieco za wiele powiedziane.
Że się da - prawda, wszystko się da,
że zajebisty zawodnik pojedzie - prawda (Mozart też na czymkolwiek zagrałby, ale to argument o zajebistości człowieka 1/milion a nie takiego czy innego złoma)
że jest przyjemnie....mniej więcej jak odpalać TTR600 zalaną, na kopkę, zakopaną w błocie po koło
że jest to sprzęt który dobrze to znosi - kiedyś opisywałeś ile kosztuje używanie tego niezgodnie z przeznaczeniem
że jest to sprzęt do krzaków..bynajmniej.

Jak teraz myślę o porównaniu go do AT/ST/itp. motocykli pod względem możliwości w offie to jest gigantyczna różnica. Ma ten motocykl kilka dużych zalet, mimo wszystko, może siędę i opiszę co myślę

Ostatnio edytowane przez Mhv : 30.08.2018 o 08:07
Mhv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2018, 08:34   #4
Tomasa
Zrośnięty.
 
Tomasa's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
Tomasa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 52 min 9 s
Domyślnie

Pytając ropucha miałem bardziej na myśli zwykłego GS-a nie Adv, jako sprzęt na wycieczkę w Alpy, do Czarnogóry czy inne miejsca ale asfaltem. Do Maroka, Ukraińskie szutry w wydaniu kolegów z forum czy inne takie to raczej drugi motocykl, Afryka czy mniejsze PR7 / 701 itd.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty."
XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00
Tomasa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2018, 09:31   #5
Ropuch
 
Ropuch's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Piotrków Trybunalski
Posty: 1,126
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: 80800
Galeria: Zdjęcia
Ropuch jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 12 godz 47 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tomasa Zobacz post
Pytając ropucha miałem bardziej na myśli zwykłego GS-a nie Adv, jako sprzęt na wycieczkę w Alpy, do Czarnogóry czy inne miejsca ale asfaltem. Do Maroka, Ukraińskie szutry w wydaniu kolegów z forum czy inne takie to raczej drugi motocykl, Afryka czy mniejsze PR7 / 701 itd.
Myślę, że to jest motocykl właśnie to takich wycieczek, w dodatku we dwoje bez większych strat trakcyjnych - można go dopakować i nadal przyśpiesza i hamuje jak trzeba
Po 40 nie muszę już sobie niczego udowadniać, nie bawi mnie taplanie się w błocie na 230-250kg sprzęcie - może w to nie uwierzycie ale wydoroślałem

Chętnie natomiast pośmigałbym po Karpatach na czymś zdecydowanie lekkim

Każdy GS ma niski środek ciężkości, nie rozumiem tych którym jego gabaryty przeszkadzają w poruszaniu się po mieście; super moment 100 Nm, MEGA super wygodna pozycja za kierownicą (mam 172cm); alpejskie winkle z bananem na twarzy - dobry stosunek jakości do ceny i całkiem niezła lokata kapitału - mała strata w razie odsprzedaży !
U mnie padł uszczelniacz wału i na wszelki wypadek wymieniłem wszystkie inne: 2 na wale, po jednym na skrzyni i sztuka na przekładni od strony wału -
zmieniam olej/filtr co 6tyś. 20W50 reszta eksploatacji zgodnie z manualem, raz na 2 lata płyn hamulcowy (bez wspomagania) - nie katuję w terenie/błocie.

Ale gdybym miał kasę to na chwilę obecną król jest tylko jeden:
https://www.google.com/search?q=duca...w=1396&bih=678
Ropuch jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 30.08.2018, 14:12   #6
Tomasa
Zrośnięty.
 
Tomasa's Avatar


Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 713
Motocykl: RD07a
Tomasa jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 52 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Ropuch Zobacz post
Ale gdybym miał kasę to na chwilę obecną król jest tylko jeden:
https://www.google.com/search?q=duca...w=1396&bih=678
Multistrada jest totalnie zajebista, 1200 / 1260 niekoniecznie enduro. Też bym chciał

K1200S albo K1300S za mniejszą kasę i też wpasowuje mi się w moto na asfalt.
__________________
"To jest Afryka. Muszą być straty."
XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00
Tomasa jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
PPPP Podóż Poślubna Po Polsce ? czemu nie . jakieś propozycje ? jakieś noclegi ? kamil_w Polska 8 27.07.2016 11:39
Tankbag - czyli właściwie co? koszi Kwestie różne, ale podróżne. 11 28.05.2013 09:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.