|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,256
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 12 godz 9 min 4 s
|
![]()
Chyba jednak napisze zażalenie na serwis, do samego Arhera i do dystrybutora Hondy na Polske, a moze i do Hondy Europe, bo wszystkie problemy zaczęły sie po serwisie 24000 i nowym serwisancie. W dodatku mam wrażenie, że w archerze serwisanci są bez nadzoru, nie ma doświadczonego mistrza, a narybek zdobywa doświadczenie metodą prób i błędów.
Jeżeli nie zgłaszali mi zadnego uszkodzenia uszczelniacza przy 24000, a przy 30000 bylo, a w offie nie jezdzilem w tym czasie, to albo było ok, albo nie zaglądneli. Natomiast jezeli w czynnosciach jest sprawdzenie napędu, to myśle w racja będzie po mojej stronoe |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Michał
![]() |
![]()
5 stron gadania o czymś takim? Uszczelniacz jest naprawdę szeroki, jest wyciek czy nie ma? Jak nie ma to olej sprawę, zalepić jakimś klejem i na koń..
|
![]() |
![]() |