![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
|
![]()
Zwiększona wytrzymałość jest w stosunku do aluniniowych zębatek, które stosuje się w crrosówkach. Są lekkie jak piórko ale po wyścigu do wyrzucenia. W supersproxie srodkowa część ta kolorowa jest aluminiowa a zewnętrzna zębata stalowa. Daje to wytrzymałość zwykłej stalowej i małą oszczędność masy 400g chyba?
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Większa zębatka. | kowal73 | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 25.11.2010 11:52 |