|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Posty: 541
Motocykl: XR650R & XR400 & WR300
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 20 godz 4 min 57 s
|
![]()
Postęp widzę przy np 600R i później Hondzia 650R. Począwszy od ramy, przez zawieche aż do serca.
Natomiast nie widzę go przy +30-40kg i spadku mocy na przestrzeni prawie 40 lat, wypadałoby dać coś więcej niż e-start. Dodajmy do tego, że ta masa ma też na pewno wpływ na zawieche. Guzik jest do ogarnięcia w tych motocyklach, co pokazał już Pan w temacie jakiego duala kupić.. Ja wole lżejsze motocykle, Pan z tamtego tematu, też już chyba zmierza w dobra strone ![]() Gdzie indziej crf450l po prostu wyśmiali, tutaj na siłe ktoś będzie szukał zalet, że to jednak dobry sprzęt. Po prostu jeździj ![]() Franz, Ja nigdzie nie namawiam do kupna xr250l i szukania takowej.. prześledź posty. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 13:31 |