|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
![]() Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,122
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Online: 1 miesiąc 3 dni 1 godz 43 min 48 s
|
Wszystko poskładane i efekt .. Bomba! W końcu mam normalne światła i żarówki..Dodam że użyłem 2 elementy do świateł mijania- na długich też dają radę , no i można je rególować we wszystkich płaszczyznach , juz na jednej lampie mijania mam wystarczająco duzo światła żeby bezproblemowo poruszać się po zmroku , dołanczam drugą , jak chcę i jest bajka
Na długich to zapala trawe na poboczu . Polecam - teraz żałuję że wcześniej tego nie wymieniłem . Co bym powiedział ze było w wymianie najtrudniejsze? Moim zdaniem wyjecie starych reflektorów , nie niszcząc / gnac ramek z którymi sa zgrzane . Mam na szczęście wiertarkę stołową , ale myślę że zwykłą ręczną też pójdzie , grunt dobre wiertełka mieć te cieńsze od zapałki. Wczesniej miałem już dociągnięte zasilanie osobne przez przekaźniki , to też na pewno poprawi wydajność świecenia i pozbycie się problemu skoków napięcia powyżej 15 V. Dodam zdjęcia jak aparat mi wróci |
|
|
|