|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Hm.. Autorytet pozytywnie o DCT. Świat się kończy 😉. Super!
I choć nie mam doświadczenia w terenie to DCT moim zdaniem jest lepsza niż manual. I to nieprawda, że nie ma półsprzęgła - na niskich obrotach i przy zmianach biegów szczególnie w trybie G jest zauważalny uślizg o ile jest opór toczenia. A w trenie zwykle jest. Po 2 latach i 35 kkm znalazłem 2 wady DCT: 1. Przy jeździe poniżej 3-4 km/h chyba i bez oporów toczenia jest taki moment, że rozłącza sprzęgło i trzeba dodawać lekko gazu i się jedzie zero-jedynkowo. Tu jedynie manual i półsprzęgło byłyby lepsze. 2. Jak jest słaba bateria i zgasi się na włączonym biegu (nie naciskając wcześniej N) to później może być problem z uruchomieniem silnika bo nie ma prądu by siłownik wrzucił na luz. 👍 Ostatnio edytowane przez kristoch : 28.07.2018 o 17:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kask enduro z szybą do 600 PLN - opinie, wnioski? | motormaniak | Kaski | 302 | 13.09.2021 21:16 |