Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28.07.2018, 15:37   #1
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,369
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 11 min 0
Domyślnie

Wreszcie rzeczowa obrona Dct. 😀


Wysłane z mojego H8324 przy użyciu Tapatalka
__________________
Pozdrawiam, łajza na Crf110
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 15:50   #2
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
osobiście nie doszedłem do tego gdzie jest minus DTC..
to pomoge - 10 kg dodatkowej wagi oraz brak dźwigni sprzęgła, dyskwalifikuje to dla mnie ten system do terenu.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 16:56   #3
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Przejedz się z Ex-em w terenie i napisz wtedy co kogo dyskwalifikuje

Ostatnio edytowane przez myku : 28.07.2018 o 17:03
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 17:29   #4
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
to pomoge - 10 kg dodatkowej wagi oraz brak dźwigni sprzęgła, dyskwalifikuje to dla mnie ten system do terenu.
przepraszam ale nie rozoumiem.. co ma biegałka do jazdy w terenie..? twierdzisz że bez niej się nie da.?

druga kwestia to kwesia masy... tak masz rację jest 10kg wiecej.. ale masa jest bardzo nisko.. gmole, stelaże i centralna stopka, czy jakas płyta pod silnik i masz ze 20kg więcej.. o wiele gorzej rozmieszczonej..

mówimy o pewnej wygodzie kosztem masy.. oczywiście.. czy z tego powodu dyskwalifikuje.. no właśnie nie..podobnie jak nie dyskwalifikuje motocykla z ternu posiadanie tysiąca Rur po bokach czy pod silnikiem..
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 18:33   #5
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
przepraszam ale nie rozoumiem.. co ma biegałka do jazdy w terenie..? twierdzisz że bez niej się nie da.?
no jeśli "biegałjka" to dźwignia sprzęgła, to ma ona wszystko do jazdy w terenie i jeżeli zadajesz takie pytanie to nie mamy o czym dyskutowac
Mówimy tutaj o pełnej kontroli w terenie a nie wygodzie pyrkania po łące.


p.s.
a coś tam rzeźbić w "terenie" to się i da nawet skuterem...

motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 18:42   #6
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
no jeśli "biegałjka" to dźwignia sprzęgła, to ma ona wszystko do jazdy w terenie i jeżeli zadajesz takie pytanie to nie mamy o czym dyskutowac
Mówimy tutaj o pełnej kontroli w terenie a nie wygodzie pyrkania po łące.


p.s.
a coś tam rzeźbić w "terenie" to się i da nawet skuterem...

dziwną postawę stosujesz.. na zasadzie coś tam rzucę ale mało mnie obchodzi co ma kto inny do powiedzenia.. nie chcesz dyskutować to może poprostu tego nie czyń..

wiesz każdy ma własne odczucia i własne doświadczenia.. szanujmy je!

jeżeli masz takie doświadczenia że dla Ciebie sprzęgło jest konieczne w terenie (przypomnijmy w Afryce) to zechciej proszę to uzasadnić... tylko w ten sposób.. pokażesz że za Twymi wypowiedziami stoi coś więcej niż tylko dziecinne nie bo nie..

jestem otwarty na argumenty..
(przypomnę piszemy o Cieżkiej maszynie Dualowej jaką jest NAT)
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.07.2018, 16:55   #7
Neno
 
Neno's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Zambrów
Posty: 1,024
Motocykl: CRF1000L
Przebieg: 64321
Neno jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 5 dni 9 godz 15 min 6 s
Domyślnie

Jeździłem GSem wodniakiem, przesiadając się w czasie jazdy, więc odczucia miałem sprzed chwili:
duża różnica w mocy, dla mnie przepaść
duuużo lepsze hamulce, naprawdę mocno wyczuwalna róznica
w zakrętach... no potrzebowałem z 30min by się do Gsa przyzwyczaić, potem nie zachwycał ale jechał ok , nawet mnie przekonał, że w CRF też bym tyle KM chciał, ale nie kosztem masy

ATAS – jakiegoś większego wrażenia na mnie nie zrobił, prześwit mierzony w amatorskich warunkach +4mm..., fotel miała akcesoryjny i w dolnym jego położeniu do ziemi miałem bliżej niż w zwykłej CRF w normalnej pozycji siodła. ATAS na asfalcie, w DCT – prowadzi się jak by inaczej, mnie wywalało z zakrętów, motocykl chciał z nich wyjechać w pole (lewy) lub na drugi pas ruchu (prawy zakręt)... dziwne, może kwestia przyzwyczajenia. Dodatkowych kg nie czuć – potwierdzam! Cieszy to!
Jazda w piachu – ta maszyna idzie górą, wystarczy ruszyć, nabrać prędkości i jest kosmos różnica w porównaniu do Gsa, zrobiłem nią pewnie coś koło 500km po piachu (fakt – nie na TKC), znam takich co CRFą przejechali z 2000km po takich piaskach, że niektórzy na LC4 mieli kłopoty
Ja zmieniłem sobie teraz przełożenie ale nie ze względu na piaski, tylko by w łatwiejszym terenie zapiąć 3kę i sobie pyrkać Tak lubię, jak emeryt

Wszystkie wady wyłapane przez Exa potwierdzam, do tego chujowe uszczelniacze przedniego zawieszenia, prawy set kierowcy, łożysko tylnego koła które może rozpier*** piastę jak się w porę nie wyczuje , że łożysko się kończy, chu**** – kruche plastiki, to samo handbary - jakiś kiepski żart.
Zgadzam się, że to połączenie LC8 i Gsa, dlatego jest to najbardziej uniwersalny motocykl, podobnie jak pewnie 1090 ale tego nie dosiadałem, bo mi się po prostu wizualnie nie podobał i bałem się, że się zakocham w brzydalu i będę skazany na to patrzeć

Dla tych co wybierają się w błoto - radzę założyć podwyższenie błotnika- bez tego pękają mocowania błotnika, w XTR nic nie pękło po przejechani tego samego odcinka, za to zaklejało przednie koło... każdy wie czym to się kończy







Na koniec kilka fotek, uwielbiam patrzeć na te kształty... ten motocykl wygląda równie dobrze jak jeździ Nie wiem jak Wy, ja nie mogę się oprzec by go focić, focic, focić. Mam tak tylko z CRF1000 i....
.
.
.
.
.
.
.
... GS 1200ADV :



































Neno jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.07.2018, 11:56   #8
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Neno Zobacz post
Na koniec kilka fotek, uwielbiam patrzeć na te kształty... ten motocykl wygląda równie dobrze jak jeździ Nie wiem jak Wy, ja nie mogę się oprzec by go focić, focic, focić. Mam tak tylko z CRF1000 i....
fajne fotki, motocykl jest bardzo harmonijny, dla porównania V-storm 1000 na zdjęciach wygląda kiepsko a w realu ok.

ps. bez kierowcy wygląda lepiej

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 29.07.2018 o 14:04
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Kask enduro z szybą do 600 PLN - opinie, wnioski? motormaniak Kaski 302 13.09.2021 21:16


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.