![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2015
Posty: 70
Motocykl: XL600V/drz400s
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 14 godz 16 min 18 s
|
![]()
Jeżeli cena się zgadza na allegro, to bym się zastanowił czy jest w ogóle sens zakładać tłumik w cenie 1/3 w najlepszym wypadku 1/5 wartości motocykla. Przecież się nie ścigasz, a w sporcie podejrzewam, że i tak proporcja układu wydechowego do całości motocykla nie będzie tak wysoka jak w tym przypadku.
Technicznie nowsze silniki rzędowe maja wykorbienie co 270 stopnia w celu upodobnienia ich kultury pracy i sposobu oddawania mocy do silnika w układzie V, więc tłumaczenie sprzedawcy, że to tłumik do silnika rzędowego brzmi mało merytorycznie. |
![]() |
![]() |