Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.07.2018, 14:00   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

Konstruktorzy moto celowo piszą zeby nie ładować więcej niż 10kg na tył moto, bo to strasznie zaburza prowadzenie, ja nienawidzę jeżdzić z załadowaną centralką, i jak się pakuje to do centralki tylko przeciwdeszczówki i jakies poręczne lekkie rzeczy wkładam.
Z tego też powodu nie widzieli potrzeby robienia mocniejszego bagażnika, bo nie poto się napracowali obniżając i centralizując środek ciężkości, żeby ktoś napierdzielił tam "kamieni"i zepsuł całą ich pracę.
Taka sama sprawa się ma na narzekanie na Patrolowskie 2.8 że słabe. Niezmodyfikowany patrol zapierdala jak przciętna osobówka z tamtych czasów, ale jak ktoś włoży 37cali, stalowe zdeżaki, wyciągarki, zabudowe środka, bagażnik dachowy z naniotem i napierdzieli do środka 200kg niezbędnego szpej, to wiadomo że auto będzie słabe i będzie się przegrzewać bo zostało zaprojektowane żeby ciągnąć 2 tony a nie 3,5...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.07.2018, 14:15   #2
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Z tego też powodu nie widzieli potrzeby robienia mocniejszego bagażnika, bo nie poto się napracowali obniżając i centralizując środek ciężkości, żeby ktoś napierdzielił tam "kamieni"i zepsuł całą ich pracę.
tu chodziło tylko o wskazanie, że ze względu na słabą (ok, by design) ramę pomocniczą sakwy są lepsze niż rogal. Każde wywalenie ciężaru do tyłu i do góry zwiększa ryzyko połamania tej ramy (no i psuje prowadzenie, wiadomo).


Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Taka sama sprawa się ma na narzekanie na Patrolowskie 2.8 że słabe. Niezmodyfikowany patrol zapierdala jak przciętna osobówka z tamtych czasów, ale jak ktoś włoży 37cali, stalowe zdeżaki, wyciągarki, zabudowe środka, bagażnik dachowy z naniotem i napierdzieli do środka 200kg niezbędnego szpej, to wiadomo że auto będzie słabe i będzie się przegrzewać bo zostało zaprojektowane żeby ciągnąć 2 tony a nie 3,5...
No nie do końca tak, Mada. Mój GR zaczął puszczać bąble do układu chłodniczego jeszcze jak był szosową dziewicą. Tam były po prostu lewe głowice, konkretnie to miały za mało mięsa między cylindrami + padająca ze starości wiskoza na wentylatorze + często długie dystanse z przyczepą po szwabskich autostradach. Dla porównania, te same auta w dowolnej wersji 4.2 (benzyna / diesel / turbo / wolnossak) miały silniki nie do zarypania.
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Reflektory od fiata po latach... Maniok Wszystko dla Afryki 17 06.05.2009 12:36


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.