![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pabianice
Posty: 31
Motocykl: RD07a
![]() Online: 15 godz 15 min 28 s
|
![]()
ja osobiście polecałbym lut twardy,sam tak naprawiam zbiorniki,kiedys chciałem popspawać jedną sztuke i nawet zalany wodą podskoczył do góry,a kleje po czasie mogą podejść paliwem i może sie lekko pocić.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dziura w baku... co dalej? | hero | Uklad paliwowy i wydechowy | 22 | 18.08.2016 08:57 |
"Helpfl Staf", czyli technologia rejli w służbie Lejdis | ucek | Lejdis | 25 | 15.09.2010 20:52 |
Dziura w spodniach wytopiona przez tłumik. Jak zaradzić? | Lepi | Archiwum | 6 | 05.01.2009 00:49 |
zbiornik od 04 do 03 | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 6 | 29.11.2008 01:57 |