Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.05.2009, 12:14   #1
kuki
 
kuki's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Pabianice
Posty: 31
Motocykl: RD07a
kuki jest na dystyngowanej drodze
Online: 15 godz 15 min 28 s
Domyślnie

ja osobiście polecałbym lut twardy,sam tak naprawiam zbiorniki,kiedys chciałem popspawać jedną sztuke i nawet zalany wodą podskoczył do góry,a kleje po czasie mogą podejść paliwem i może sie lekko pocić.
kuki jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziura w baku... co dalej? hero Uklad paliwowy i wydechowy 22 18.08.2016 08:57
"Helpfl Staf", czyli technologia rejli w służbie Lejdis ucek Lejdis 25 15.09.2010 20:52
Dziura w spodniach wytopiona przez tłumik. Jak zaradzić? Lepi Archiwum 6 05.01.2009 00:49
zbiornik od 04 do 03 majo Uklad paliwowy i wydechowy 6 29.11.2008 01:57


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.