![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
taaak, świeży- od listopada 2004...
![]() |
![]()
mitas e10 i będzie pan zadowolony (na przód c02)- ja tak zrobiłem
![]() pzdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Kuźnica Kiedrzyńska /Czestochowa
Posty: 370
Motocykl: ADV 990, SXF 250
![]() Online: 4 tygodni 1 dzień 2 godz 49 min 49 s
|
![]()
Cześć. Przerabiałem kiedyś w afryczce przód c-19 z tyłem c-02 fajnie w terenie ale na asfalcie pływało że ho ho... wrażenie jakby się rama wyginała, nie ma się co dziwić, 300kg ze mną na ostrych to normalne zjawisko.
__________________
Cała nuta trwa dwa razy dłużej niż półnuta, ta z kolei dwa razy dłużej niż ćwierćnuta itd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |
kostki | mihoo | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 09.06.2013 23:58 |