Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.07.2018, 15:54   #1
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,917
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 1 tydzień 6 dni 10 godz 29 min 19 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał NaczelnyFilozof Zobacz post
Biedni ludzie którzy mają gaźniki w kosiarkach, pilarkach, kosach spalinowych etc ;-)
Stihl sprzedaje chyba swoje paliwo...
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2024, 10:17   #2
azure

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: LKS
Posty: 104
Motocykl: PD06
azure jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 dni 17 godz 14 min 48 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Stihl sprzedaje chyba swoje paliwo...
Temat na czasie, więc warto odkopać trupa :-)

Jak sobie radzą silniki starej AT czy też TA 600 (czarny silnik) na e10? Ktoś praktykował czy są jakiekolwiek zauważalne różnice?

Jako ciekawostkę niektóre strony wykazują, że stary silnik TA600 (do 1989) nie jest kompatybilny (cokolwiek to ma znaczyć) z e10.
azure jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.