|
|
|
|
#1 | |
|
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
Cytat:
Jest chyba mniej trwała. Ale to jest na dzisiaj gdybanie, jeśli miałbym porównać moja stara rd07a (mialem w 2009 rocznik 2002/2003...) i 100kkm na niej przez następne 5 lat, to nie jestem przekonany, że trwałość NAT będzie istotnie słabsza. W starej poleciała pompa, silnik zlopal pod koniec litr na 3000 km, przedni zawias dobijal na byle dziurze, elektryka dymila parę razy a kosz sprzęgła napierdzielal jak rozrusznik od robura. Sent from my G8441 using Tapatalk |
|
|
|
|
#2 |
|
trampkarz emeryt
![]() |
Z czystej ciekawości - Honda od lat nie produkuje się całą w japonii, a jak jest z Suzuki? Bo i na poprzednim V-Stromie (2005) i na obecnym (2012) wszędzie pisało że produkcja japonia. To tak faktycznie czy tylko naklejka a całość w chinach klepana?
Zdaje się że dzisiejsze motocykle są inaczej robione jakościowo i coraz bardziej skomplikowane. Suzuki chyba jest tu jakimś wyjątkiem bo jakość wykonania starszego V-Stroma i nowszego jest na plus dla tego nowszego, co jest chyba wbrew powszechnym trendom. Przy okazji pytanie do tych co jeździli NAT i 990ADV. Czy jezdnie, zawieszeniowo jest podobnie? Bo na Kacie miałem okazję i zrobił na mnie duże wrażenie |
|
|
|