|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2014
Miasto: Lublin
Posty: 2,336
Motocykl: LC8-950ADV,EXC 450, ROAD KING EVO
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 15 godz 8 min 0
|
![]()
Maciek z przodu nie wymieniałbym hydrostop-ów tylko je stoczył (aluminiową część)Najpierw rozdzielasz od części z tworzywa.U mnie siedziały ciasno ale Wojtek mówił że uniego oddzieliły się same -są na wcisk.
W #3839 ( strona 384) poście tego wątku masz moje foto (zdjęcie po lewej stronie). Tam masz części z oryg 230 skoku i nowe do 265 skoku. Teraz bym przetoczył i ok 250 zł zostaje w kieszeni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Szikago
Posty: 1,320
Motocykl: Była ST, była DR, była RD03 Rejli. Czas na LC8 Ładwenczer. KTM690R. ATRD07. KTM 950SE
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 5 min 30 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |