Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.06.2018, 21:55   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,824
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 21 godz 2 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Może jedynym i słusznym wyjściem jest zamontować jakieś ledowe, mniej prądożerne świecidełka
Jesteś w błędzie! Będzie jeszcze gorzej. Nie słuchasz tu dobrych głosów
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.06.2018, 22:05   #2
Widmo80
Pracuj uczciwie dla dobra swego kraju- dostaniesz rentę , bilet do raju
 
Widmo80's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2015
Miasto: Dzierżoniów
Posty: 1,053
Motocykl: RD03
Przebieg: 12 000
Widmo80 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 dzień 20 godz 57 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Jesteś w błędzie! Będzie jeszcze gorzej. Nie słuchasz tu dobrych głosów
Nie mam już pomysłów co może być nie tak. Regulator sprawny podłączyłem( taki bez kabelka do kompensacji) i dale lipa , inne aku i dalej lipa.
Może moja trójka się mści za przemalowanie
Widmo80 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.06.2018, 23:04   #3
Adampio


Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: Trampek XL600V
Adampio jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 38 min 20 s
Domyślnie

Skoro zamontowałeś regler od 600tki to im mniejsze dasz obciążenie tym się bardzie będzie grzał i tym szybciej zdechnie. Bo on nie steruje wzbudzeniem alternatora jak w automobilu tylko - w przypadku nadmiaru napięcia - puszcza je przez siebie (zwiera) do masy. Jedyna zaleta takiego reglera to jaśniejsze światła, ale kosztem silniejszego gazowania aku (ja dolewam wody destylowanej co kilka miesięcy).
Z forum TPC wiadomo, że prostym i tanim wyjście jest wymiana na regler od TA 650.
Adampio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Wydolność alternatora/układu ładowania. CzarnyEZG Układ elektryczny i zapłonowy 7 22.04.2014 20:37
gniazdko ładowania - z przekaźnikiem czy bez? Evvil Układ elektryczny i zapłonowy 8 01.08.2013 00:44
napięcie międzyfazowe na regulatorze napiecia Grucha Układ elektryczny i zapłonowy 12 21.06.2013 12:25
Zbyt Duże Zużycie Oleju WiesiekM Silnik, sprzęgło, skrzynia 51 26.07.2012 14:12
Znika napięcie w tripmasterze ToSt Układ elektryczny i zapłonowy 5 18.06.2011 23:06


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.