|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,006
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 31 min 7 s
|
![]()
Tylne amor nie wyrabia. Przy takim obciążeniu nat siada bardzo zmienia się geometria.
Albo zainwestuje w akcesoryjny amor zrobiony pod twoje potrzeby czyli wagę twoja plecaka i bagaży albo wyslij swój amor na zmianę sprężyny ok setting.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 4 min 56 s
|
![]()
1 pytanie: jak miałeś ustawione zawieszenie?
ale myślę, że przy tych parametrach zostaje Ci tylko seria BMW 1xxx GS, kiedyś pakowałem na moto wszystko co chciała moja pani, kufry alu trzbabyło ugniatać wnętrze, nie wiem ile tego było w Kg, ale boczny dało się nieść tylko na dwie ręce.... co do motocykla to prowadzenie perfekcyjne nawet lepiej jak na pusto bo było niżej ![]() Oczywiście życzę Ci powodzenia z "modyfikacjami" |
![]() |
![]() |