|
![]() |
#1 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
w KTM to jest najbardziej poważna awaria jaka może wystapić, dlatego napisali general failure, innych problemów poza hornem KTM nie ma. A brak sygnału może być poważnym problemem jak krowa stanie na drodze.
|
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok
Posty: 5,508
Motocykl: NAT, EXC 450, K-750
![]() Online: 1 rok 2 tygodni 3 dni 4 godz 59 min 26 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Zważywszy na fakt, że Hindusi mają 45% akcji KTM to wszystko z tym komunikatem jest w porządku. Klakson to najważniejsza rzecz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |