Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Gadżety / wyposażenie

Gadżety / wyposażenie Dodatki, które możesz zamontować.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 24.04.2018, 11:54   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

Do dtc nie dokupiłbym sobie sprzęgła, a 10kg piechotą nie chodzi
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 24.04.2018, 12:20   #2
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
(...) 10kg piechotą nie chodzi
To fakt. I to boli
Ale da się przeżyć
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.04.2018, 22:44   #3
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Zakupiłem w mijającym tygodniu RapidBike ale w najprostszej wersji Easy.

http://ruggedroads.co.uk/RapidBike-E...a-CRF1000-2016

Celem nie było jakieś "tjuningowanie" NAT ale pozbycie się nieprzyjemnego szarpania przy jeździe ok. 30 mph (50-60 km/h), którego ciężko jakoś obejść jak się ma DCT. Motocykl był pare razy u dealera i niczego złego się nie dopatrzyli. Więc szukając po forach zauwazyłem, że mój przypadek nie jest odosobniony i podejrzenie o taki stan pada na kaganiec Euro. Można znaleźć parę opinii ludzi, którzy to zastosowali i są zadowoleni, więc i ja postanowiłem spróbować.

Szybki montaż tylko do sondy Lambda. Zero rozbierania paneli itp.

Zrobiłem w weekend prawie 1000km, więc jakiś test był. Efekt - jedne z lepiej wydanych pieniędzy na dodatki do NAT. Moto jakby lepiej zbiera się z dołu, występują mniejsze drgania no i najważniejsze - płynniej pracuje tak około 2000 obr/min. Nie widzę, żadnych zmian w zakresie obrotów ok. 4000 i wyżej.
Na minus, to chyba wzrosło trochę spalanie ( z jakichś 5,5 na 6 l/100km) ale dla lepszej pracy silnika mogę to przeboleć. Po drugie połowa dystansu to były autostrady więc i to może być przyczyna
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg PD12.jpg (430.6 KB, 66 wyświetleń)
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Tuning Afryki. Tomasa Wszystko dla Afryki 118 18.01.2016 21:39
tuning stopki centralnej Tomasa Wszystko dla Afryki 5 21.09.2013 21:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.