Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21.04.2018, 23:55   #1
motif
Banned


Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 538
Motocykl: xt660z, ktm 500exc, nc750x
motif jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 22 min 36 s
Domyślnie

jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował.
motif jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.04.2018, 00:21   #2
Kisiel
 
Kisiel's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: wieś pod W-wą
Posty: 686
Motocykl: RD04->ATAS
Kisiel jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 21 godz 13 min 12 s
Domyślnie

Popularne przetwornice 12/5V USB nie podłączone przez przekaźnik, pobierają minimalny prąd w sposób ciągły i rozładowują akku niestety. Wszystkie dodatkowe odbiorniki przez przekaźnik albo po obwodach załączanych stacyjką, inaczej akku umiera.
__________________
pozdrawiam!
Kisiel
------
RD04 -> ATAS
Kisiel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.04.2018, 20:34   #3
Maciek525


Zarejestrowany: Dec 2017
Miasto: Warszawa
Posty: 114
Motocykl: CRF1000 DCT
Maciek525 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 10 godz 9 min 42 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kisiel Zobacz post
Popularne przetwornice 12/5V USB nie podłączone przez przekaźnik, pobierają minimalny prąd w sposób ciągły i rozładowują akku niestety. Wszystkie dodatkowe odbiorniki przez przekaźnik albo po obwodach załączanych stacyjką, inaczej akku umiera.
Dzięki.
To muszę przepiąć, żeby szła po kluczyku w takim razie.
Maciek525 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.04.2018, 13:58   #4
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motif Zobacz post
jak stoi długo moto co aku powinno być doładowywane, szczególnie przez zimę.
Stawiam więc że sie sam aku rozładował.
Powinno owszem, ale w nowym motocyklu / akumulatorze raczej się nie rozładuje. Od października do końca marca byłem kilka razy kontrolować CRFę i RD04 z nowym akumulatorem. W CRF elektroniczny prostownik może raz zaskoczył i coś tam godzinkę poładował, w RD04 (z nowym akumulatorem) ze dwa razy podładował, ale również nie dużo i za każdym razem napięcie było powyżej 12V.

Jeżeli komuś w miesiąc znikły prądy w CRFie to wypadłoby sprawdzić wszystkie swoje halogeny / usb / manetki / gpsy itp, bo raczej tak nie powinno być -> głosuję za diagnozą Kisiela.
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.04.2018, 19:25   #5
bosmna 65


Zarejestrowany: Sep 2017
Miasto: Białystok
Posty: 27
Motocykl: CRF1000L DCT
bosmna 65 jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 17 min 10 s
Domyślnie DCT stuki w silniku

Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła.
Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku.
Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane.
Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu.
bosmna 65 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.04.2018, 20:39   #6
luk2asz
 
luk2asz's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: KrK
Posty: 1,369
Motocykl: CRF1100
luk2asz jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 23 godz 11 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bosmna 65 Zobacz post
Mam podobny problem z DCT.
Przy próbie nasmarowania łańcucha miałem problem z obróceniem tylnego koła.
Po przejechaniu paru set metrów tylne koło zaczęło się obracać normalnie. Stwierdziłem jednak, że podczas załączania trybu drive i podczas jazdy następuje mocne szarpnięcie i stuk w silniku. Zmiana biegów w trybie automatycznym na wyższe i niższe powoduje stuk w silniku.
Poziom oleju był w normie. Afka wylądowała w serwisie i czekam na info co jest grane.
Może ktoś z Was miał takie objawy w swoim motocyklu.
Jak smarujesz kolo na stopce centralnej , to włącz N. Masz luz i koło chodzi bez problemu. Włączeniu D i stuk to normalna sprawa, w końcu skrzynia wbija jedynkę jak w manualu, a to że stuka przy zmianie, to stuka skrzynia , normalne jak biegi się zmieniają .
luk2asz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Honda GL 1000 1976 pomocy! Jak wyrwać łożysko wahacza? killjoy Rama, zawieszenia, napęd 7 15.04.2016 15:39
Problem z biegami pomocy KINKONK Silnik, sprzęgło, skrzynia 25 31.03.2016 13:02
POMOCY Problem z odpaleniem RD04 Tomasz.C.Afrykanin. Uklad paliwowy i wydechowy 18 17.09.2015 08:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:49.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.