|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Też uważam, że to bardzo grzeczny i przewidywalny motocykl.
__________________
Pozdrawiam Michał |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Wielu mysli ze duzy KTM to 990 z pierwszych lat produkcji
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Mój zlomek 990Rka, skrócony rollgaz i też do 5k jedzie normalnie, spokojnie mozna wydoki podziawiać.. Miedzy bajki wsadzam, że KTM musi zapierdalać i tylko jedzie systeme 0v1.. bzdura!
Niemniej jednak swoim pierdolnięciem zachęca do odkręcania.. Cholera gdybym bardzij lubił asfalt to bym kombinował ze zmianą, przymiarki już były.. ![]()
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wszystko na temat XR 650 L . Wady , zalety, usterki | Franz | Honda - inna niż AT & NAT | 65 | 21.06.2023 15:37 |