Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 16.03.2018, 17:28   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 4 godz 24 min 42 s
Domyślnie

Wszystkie stare vt i wariacje na temat tego silnika to bardzo nieudana konstrukcja hady tak że raczej spodziewajcie się jeszcze innych niespodzianek.... Żeby odbudować zaufanie klientów honda wypuściła vfr.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2018, 18:27   #2
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Wszystkie stare vt i wariacje na temat tego silnika to bardzo nieudana konstrukcja hady tak że raczej spodziewajcie się jeszcze innych niespodzianek.... Żeby odbudować zaufanie klientów honda wypuściła vfr.
?! a w afryce i transalpie to niby z czego jest silnik? przeciez VT500 jest pierwowzorem silnika TA, NTV, AT i calej pozniejszej rodziny Shadow dla Europy. rodzina VT dzielila sie pomimo tego samego symbolu na dwie grupy tj. glownie sprzedawane w usa i kanadzie - gdy do serii VT wkladano glowice z kasatorami - o to rowniez byl oparty silnik w XLV750R. do dnia dzisiejszego w honda USA mozba je kupic w VT1100, oraz popularniejsze w europie moticykle z silnikami opartymi na vt500c. rowniez trzyzaworowe glowice ale bez kasatorow. reasumujac: amerykanskie VT750 to nie to co VT750C2 sprzedawane w europie.

te silniki z kasatorami rowniez byly bardzo trwale - zla opinia brala sie z tego ze Polske zalewala fala trupow z Kanady i USA i w polaczeniu z buraczanym serwisem tak skomplikowany mechanizm sie poddawal. w starszych modelach dochodzilo tez do uszkodzen cewek zaplonowych a wlasciwie tylko jednej z nich. na fotkach honda vt1100 w wersji USA i EU. to sa inne silniki. ten ktory byl w VT500 nie mial kasatorow i przeksztalcil sie w silnik z TA vh-06 z glowicami na luzach 0.1 - w 1988 juz te glowice zmieniono na 13-22. te silniki sa niemal identyczne.

jedyna problematyczna seria hondy jaka znam to pierwsze magny. bardzo zlozona konstrukcja bez dobrego serwisu i materialow eksploatacyjnych potrafila przyspozyc klopotow. ale pokazany w 1982 (!) vt500 ma silnik blizniaczo podobny do TA i AT. o jakich wiec 'nieudanych' konstrukcjach tu mowimy? mocna teza jak na forum Africa Twin
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg 4063609-ba3e3b3afa55e8c04c00058687ebf35c.jpg (22.4 KB, 257 wyświetleń)
Typ pliku: jpg honda-vt-1100-shadow-nowa-69000km-libiaz-sprzedam-452597633.jpg (120.0 KB, 14 wyświetleń)
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 17.03.2018 o 00:36
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2018, 19:04   #3
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
Wszystkie stare vt i wariacje na temat tego silnika to bardzo nieudana konstrukcja hady tak że raczej spodziewajcie się jeszcze innych niespodzianek.... Żeby odbudować zaufanie klientów honda wypuściła vfr.
Pomyliło Ci się z silnikami serii VF zastąpionymi przez VFR.
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.03.2018, 19:06   #4
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 7,590
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 2 tygodni 5 dni 9 godz 41 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Pomyliło Ci się z silnikami serii VF zastąpionymi przez VFR.
tak jak napisalem - pierwsze magny byly problematyczne i szybko zniknely. wrocily dopiero w 1994 juz na silnikach z vfr.
__________________
buziaki

Ostatnio edytowane przez szynszyll : 16.03.2018 o 19:37
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
rozmiar wałka Mallory Silnik, sprzęgło, skrzynia 254 23.10.2017 18:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.