![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#23 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,016
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 4 dni 11 godz 51 min 58 s
|
![]()
Mniejszy sag. A moja prowadziła się gorzej bo zmieniła się geometria. ATAS jest cała podniesiona więc na pewno będzie lepiej choć myślę, że na czarnym może być ciut gorzej od zwykłej, która imo prowadzi się bajecznie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zawieszenie półaktywne Showa EERA, a klasyczne zawieszenie - wady zalety rozwiązania | pałeł | Rama, zawieszenia, napęd | 2 | 10.07.2021 23:34 |
Zawieszenie z CRF-y 450 | Transglobal | Rama, zawieszenia, napęd | 21 | 21.12.2016 09:44 |
XR400R zawieszenie | michaello1988p | Inne - dyskusja ogólna | 4 | 07.02.2013 16:52 |
Zawieszenie tył. | wieczny | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 11.07.2008 17:53 |