|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Czeladnik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Bielsk Podlaski
Posty: 449
Motocykl: RD04 HRC
Online: 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 12 godz 43 min 42 s
|
Robercik, upewnij się/ pomierz czy na pewno oryginalny sworzeń nie będzie za krótki do tych podnóżków. Zakładałem u siebie podobne to i tak musiałem dorabiać bo nie mogłem założyć zawleczki.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
O, dzięki, sprawdzę
__________________
podpis bez buraczanych tekstów i życiowych prawd
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Wyględy koło wsi warszawa
Posty: 793
Motocykl: RD07a
Online: 4 miesiące 1 tydzień 6 dni 17 godz 10 min 19 s
|
W castoramie z nierdzewki w zeszłym roku dobrałem. Minimalnie za długie ale nie przeszkadza.
__________________
Pas zieleni to także pas
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Jak założyć pierścień zabezpieczający sworzeń w KTM? | Lepi | Inne - dyskusja ogólna | 8 | 11.03.2009 21:59 |