![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Krakow
Posty: 210
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 22 godz 26 min 17 s
|
![]()
Ciekawe wykresiki.
Czy producent uzasadnia 2.5 do 3 krotne zwiększenie sił tłumienia w stosunku do oryginału? BTW, Ma ktoś takie wykresy dla amortyzatorów przednich (w lagach) ![]() Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
Może tym, że oryginał tłumi słabo. Dlatego buja, podskakuje, dobija itd
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Islandia - opcja alternatywna | gdziala | Kwestie różne, ale podróżne. | 54 | 07.01.2025 19:31 |