![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2013
Miasto: Złotów
Posty: 428
Motocykl: DR 650 SE
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 12 godz 49 min 21 s
|
![]()
a ktoś zajeździł komplet Motoz Desert? Ile one wytrzymają? Kiedyś miałem przednią i bardzo długo się trzymała. Kombinuję nad oponami na wyjazd koło 15-17tys ale muszą być kostki bo będzie sporo terenu. Więc albo zmiana na drugi komplet w połowie drogi albo założenie czegoś co to wytrzyma, nawet łyse na koniec wyjazdu.
Nie mówcie, że się nie da bo mój DR jakoś nie chce jeść opon wcale, na C-02 z tyłu i C-17 z przodu objechaliśmy Kaukaz, razem 12tys km i opony dały radę wrócić mimo sporej ilości asfaltu. Dlatego myślę o tych Motozach bo są raczej wytrzymalsze od Mitasa więc mogłyby to ewentualnie przejechać |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Łaziska Górne
Posty: 927
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x34tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 10 godz 55 min 50 s
|
![]() Cytat:
Na przód jest jeszcze Motoz Adventure, patrząc na rzeźbę bieżnika zapowiada się bardzo dobrze na długie dystanse, a jednocześnie boczna kostka jest przestawiona i odstaje na bok, wiec będzie całkiem dobrze gryzła w koleinach. Tylna wygląda już słabo i niema w PL 17-tki - będzie nie wcześniej niż na jesień. ![]() Przednie długodystansowe kostki z moich doświadczeń: - TKC80 - po 13tys.km nadal wyglądała jak kostka - CST C755 - pierwszą sztukę męczyłem blisko 11tys.km i sprzedałem za 4-paka kumplowi na "spróbowanie jak to jest na kostce", miała jeszcze sporo mięsa. Kolejne 2, czy 3 sztuki zajeżdżałem już po 6-8tys.km, ale na własne życzenie (jazda po mieście, zapierdalanie asfaltowymi zawijasami) - Dunlop D952 - moja ulubiona guma. Miałem 2szt., robiłem po 7-8tys.km, ale bardzo dużo po czarnym, a dojazdówki bokami np. do Warszawy co 2tyg. to też ciągłe hamowanie i przyspieszanie. Znajomi turystycznie robią na zestawie kilkanaście tys.km i dojeżdżają na miejscu (Husq TE610, Hsq 701 i TT600E). - Mitas MC23 Rockrider - świetna guma z fabryki Sava, mieszanka inna niż seria E, guma bardzo dobrze trzyma czarnego. W offie też jako tako sobie radzi. To taka "dakarówka" bym powiedział. Przód dojeżdżam, zrobiłem ok 9tys.km i sporo zostało. W 640-tce traktowanej lekką kobiecą ręką po ponad 7tys. przód i tył wygląda bardziej na 2tys.km. Niema 17 cali ![]() Cytat:
![]() Na tylcu jak miałem C755 i dopakowałem się tobołami, to w Maroko modliłem się o piasek, kamolce, śnieg, cokolwiek innego niż asfalt, bo na nim pływałem jakby wszystkie śruby w kołach i wahaczu puściły ![]() Ostatnio edytowane przez ArturS : 26.01.2018 o 23:54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |