![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
przemieszczacz
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
|
![]()
No ale nad czym tu debatować?
Twarde plastikowe opony typu E07 zużywają się bardzo wolno ale są gówniane jeśli chodzi o przyczepność. Miększe opony szybciej się zużywają ale za to lepiej trzymają. Logiczne nie? Albo kupujesz plastika i bierzesz na klatę że szału nie będzie, albo kupujesz miękką gumę, która się zużyje szybciej, ale będzie lepiej trzymać. Moim zdaniem złotym środkiem na długie dystanse do motocykli o umiarkowanej mocy i zróżnicowane warunki jest TKC80 przód i K60 tył. Wolę zużytą TKC niż nową E07 z przodu. Dodam że opony zwłaszcza w gorącym klimacie zużywają się różnie w zależności od: a) masy motocykla b) prędkości podróżnej Jest ogromna różnica między jazdą 90km/h a 140km/h po gorącym asfalcie.
__________________
'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klamoty wyprawowe - pytań kilka | mojrzesh | Wszystko dla Afryki | 17 | 08.09.2011 13:19 |