| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#21 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2010 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 1,419
				 
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ale rozumiem, że tubliss dociska krawędzie opony do felgi, przez co zbędny jest trzymak. Tak to interpretuję w kwestii obrócenia opony na feldze podczas jazdy.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#22 | 
| 
			
			 Zakonserwowany 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Po za felgą weź pod uwagę że w moto ważącym 200 kg na ostrej oponie jak zejdziesz poniżej atmosfery z tyłu to na podjeździe odkręcając mocno przy ruszaniu wyrwiesz trzymak z felgi i na tym zakończysz zabawę, Jeździłem z tym w AT ale tylko po Saharze w piochu, nie widzę potreby zakładania tego do jazdy na co dzień, acha i jeszcze jedno pamiętaj o porządnym kompresorze w plecaku co bije przynajmniej 8 barów bo na wyjeździe co drugi dzień trza dopompowywać.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni .  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#23 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2010 
				Miasto: Piwniczna-Zdrój 
					
				
				
					Posty: 1,020
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: 53000 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 1 godz 8 min 13 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No i będzie niezła zabawa z wyważeniem koła.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#24 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No to się wyleczyłem hehe, myślałem, ze to może zastąpić outex np.  
		
		
		
		
		
		
		
	To w takim razie wolę jeżdzić z tym zielonym slimem do małych dziurek i dętką z łyżkami jak większe dziury  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#25 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Nowy Targ 
					
				
				
					Posty: 2,333
				 
Motocykl: Ready to Race & AT 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 31 min 31 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Duży bez sensu..mały, są lepsze rozwiązania..
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#26 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Nowy Sącz 
					
				
				
					Posty: 115
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() Też miałem wizję na założenie Tublissa do małej Tenerki, tym bardziej, że tam z przodu nie ma safety bead, więc można by to właśnie tak załatwić bezdętkowo. Tyle, że kwestia częstego dopompowywania trochę mnie zniechęca...  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#27 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2015 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 3,271
				 
Motocykl: ATAS 2024 
Przebieg: 8000 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			taki wypełniacz do dętek, w razie niedużej dziurki.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#28 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Nowy Sącz 
					
				
				
					Posty: 115
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W sensie taki w płynie jak się stosuje w rowerach? 
		
		
		
		
		
		
		
	Ja wożę piankę, ale jak duża dziura albo trochę bardziej naderwie dętkę, to i tak nie pomoże. Po paru kapciach w ubiegłym sezonie (wszystkie na asfalcie) już mnie ciarki przechodzą na samą myśl. No i tylne koło może sobie zakleję w zimie taśmą, ale z przodem lipa...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#29 | 
| 
			
			 I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#30 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Feb 2016 
				Miasto: Nowy Sącz 
					
				
				
					Posty: 115
				 
Motocykl: CRF1000 
				
				
				 
Online: 5 dni 22 godz 43 min 18 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			W supermoto w tamtym roku zrobiłem taki patent.  
		
		
		
		
		
		
		
	Wyczyściłem nyple i zdarłem lakier wokół nich, następnie zakleiłem je masą poliuretanową Bolla. Później na to nakleiłem taśmę Gorilla, trzy warstwy tak, że jedna zakrywała krawędź drugiej. Patent sprawdzony przez cały sezon. Przejechane 15 tys km w tym Albańskie upały i 1200 km na raz autostradą z bardzo wysokimi temperaturami a co za tym idzie mocno rozgrzanymi oponami. Teraz kupiłem Tenerę i problem  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |