![]() |
|
GPS Wszystko co związane z elektronicznymi pomocami nawigacyjnymi. Sprzęt, mapy, porady. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Asia
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Miasto: Złotoryja/ Wrocław
Posty: 2,291
Motocykl: XL750, CRF300RALLY
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 6 dni 18 godz 59 min 34 s
|
![]()
Oregon 600
__________________
https://www.facebook.com/zaczekajnamotorze https://www.instagram.com/asia_moto/ XL750 + crf300rally ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Lub klasyka - 62s lub 64s od garmina.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Zumo 660 jest to sprzęt samochodowy motocyklowy, ale raczej na asfalt.
Solidne ale dość skąpe w funkcje pod OFFroad urządzenie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Zumo bardzo dobry sprzęt, sam używam 390. Ale to na asfalt głównie. W teren mam 64s ale leży bo co najwyżej na grzyby chodzę
![]() Na teren to Oregon - w zasadzie ekonomicznie godne uwagi to 450 i 600. Jak kasa pozwala to lepiej 600, ale 450 też daje radę ładnie. Konkretniej w teren i z guzikami - 62s lub 64. To przetrzyma wszystko. Drożej i porządnie - Montana, np. 600. I na tym ta lista się zamyka. Zumo też da radę ale nie ma przydatnych pod off funkcji rozbudowanych. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jazda po lesie | Pils | Kwestie różne, ale podróżne. | 213 | 15.10.2018 21:26 |