![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2013
Miasto: Żory
Posty: 224
Motocykl: RD07
![]() Online: 6 dni 19 godz 37 min 14 s
|
![]()
Źle trochę napisałem mam u siebie proste ładne 2x kpl bez opcji pompowania i jeden kpl z opcją pompka i teraz który ma przewagę czy te pompowane się sprawdzają lepiej,jak wiadomo z tej opcji Honda zrezygnowała.
__________________
CZ 350>Jawa 350 TS2x Honda CBR 1000F sc21 jedna wersja Huricane > Suzuki GSXR 750W 94'> Suzuki TL 1000S>Yamaha R1 99'> Suzuki TL 1000R > Honda Africa Twin 750 RD07a> Yamaha XT 1200 Z Super Tenere |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Przy standardowych sprężynach pompowanie może i być potrzebne , oryginały są mięciutkie.
Przy progresach nigdy nie potrzebowałem. Ponadto po wypadzie w miejsca gdzie zwieszenie popracowało więcej niż na asfalcie wręcz spuszczam nadmiar. Następuje coś jak by samopompowanie. Zaworki czasem używam w taki sposób że jak chcę ciut twardziej to stawiam na centralkę odciążając lagi wciskam zaworek i podciśnienie zasysa sobie ile potrzebuje a jak chcę miękko to na kołach podjeżdżam do ściany naciskam nieco przód i wciskając zaworek wypuszczam namiar. Nigdy innych zmian ciśnienia nie potrzebowałem a te z pozoru drobne które stosuję robią różnicę wystarczającą. Jeśli jest możliwość to warto mieć zaworki. Może stwierdzili że bardziej ucywilizują Afryki , tylko po co ?
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cieknące lagi | greszczyn | NAT - Warsztat | 262 | 14.10.2022 19:11 |