Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.10.2017, 21:01   #1
Kazmir
 
Kazmir's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,843
Motocykl: RD03
Kazmir jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 7 godz 46 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
W końcu zadzwoniłem do serwisu i mają... owszem do sprowadzenia 120 pln za sztukę !
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-)
Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć!
Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią.
Kazmir jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.10.2017, 08:45   #2
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,228
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 1 tydzień 1 dzień 10 godz 57 min 17 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Kazmir Zobacz post
Zbyt delikatnie powiedziane.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.10.2017, 09:57   #3
Artek
Kuleje
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 3,107
Motocykl: Tmax 500+e-rewer.
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 3 dni 6 godz 9 min 27 s
Domyślnie

Forumowi handlarze mogliby pomóc. NAT coraz więcej jeździ, takie świece są także w nowej CB 1100 zdaje się.


Dla marudzących, że honda to beeee... do poczytania:
KTM stosuje technologię podwójnego zapłonu, aby podnieść jakość i zwiększyć efektywność zapłonu w silnikach czterosuwowych. Począwszy od modelu z rocznika 2012 jedno-cylindrowy Duke 690 wyposażany jest w NGK LKAR8BI-9 jako świecę centralną oraz LMAR7A-9 jako świecę boczną. Pierwsza z nich posiada cienki, zaledwie 0,6-milimetrowy irydowy wierzchołek na elektrodzie środkowej, który zapewnia optymalny dostęp iskry do mieszanki powietrzno-paliwowej i lepsze spalanie w całym okresie użytkowania świecy, dzięki temu, iż zastosowany materiał szlachetny chroni elektrodę przed zużyciem i korozją. Z kolei LMAR7A-9 jest standardową niklową świecą zapłonową. Jej cechą charakterystyczną jest długi, 26,5-milimetrowy gwint, o szerokości jedynie 10 mm. Mała średnica gwintu świec umożliwia zainstalowanie ich obu w jednym cylindrze.
Podobna i równie skuteczna kombinacja zastosowana jest także w 1290 Super Duke R. Ten najmocniejszy dwucylindrowy silnik motocyklowy, dostępny od ubiegłego roku, ma instalowaną na oryginalnym wyposażeniu irydową świecą zapłonową NGK LKAR9BI-9. Z wyjątkiem różnej wartości cieplnej jest to świeca identyczna z instalowaną w Duke 690 jako świeca centralna i również towarzyszy jej niklowa NGK LMAR7A-9.
Firma NGK dostarcza świece zapłonowe także do modeli produkowanych w roku 2015, jak np. Dukes – nowy, długodystansowy model KTM oraz 1050 Adventure i 1290 Super Adventure, wykorzystujące technologię podwójnego zapłonu. Te dwa ostatnie modele mają instalowane po dwie świece irydowe w każdym cylindrze. Jako świeca centralna wykorzystywana jest LKAR9BI-10, a jako boczna - LMAR7DI-10. Obie charakteryzują się długim i cienkim gwintem oraz zwiększonym odstępem między elektrodami, co zwiększa efektywność spalania. Ponadto elektroda masy świecy LMAR7DI-10 jest krótsza i posiada ścięte brzegi.
zródło: ngk.de
__________________
Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić.
Pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć.
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.