Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki

Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki Montaż i demontaż elementów jak: panele boczne, czacha, owiewki, szyby, kanapy, deflektory, lusterka, osłony goleni, błotniki, naklejki, zegary i linki– tylko oryginalne rozwiązania!

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2017, 21:08   #1
Stary-S3
 
Stary-S3's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Ponownie Kotlina Kłodzka :D
Posty: 449
Motocykl: RD07 mit VW parts :D
Stary-S3 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 15 godz 9 min 23 s
Domyślnie

To jakaś potworna bzdura z tym obciążeniem. Na zdjęciach widać, że wewnątrz spawu jest rdza. To jest totalnie przegrzany materiał podczas spawania - znaczy ktoś spieprzył proces w fabryce. Co do obciążania tego wspornika GPS'em lub czymś innym nie powinno być problemu jeśli robota ze spawaniem byłaby zrobiona prawidłowo.

Pordzewiałych byłych spawów nie należy kleić bo ogniska rdzy zostaną wewnątrz i dalej będzie z tego kupa. Trzeba oszlifować i pospawać na nowo np. TIG'iem.

Co do ostatniego prezentowanego wzmocnienia to trochę nie tędy droga - to jakby w ramach obwisających drzwi na zawiasach wycinać kawałek dywanu aby nie zaczepiał.
Sprawdźcie chłopaki czy nie ma już jakiegoś zastępnika tego mocowania lamp i kokpitu w którym już ktoś rozwiązał ten problem.

Ostatnio na "Twardzielu" oglądałem jedną NAT której użytkownik w terenie "nie odpuszczał" i jestem ciekaw czy u niego już się pojawiła ta usterka czy dopiero się ujawni...
__________________
Ale dlaczego Honda?... Bo VW nie robi motocykli...
Stary-S3 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2017, 23:02   #2
greszczyn


Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
greszczyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 8 godz 29 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Stary-S3 Zobacz post
To jakaś potworna bzdura z tym obciążeniem. Na zdjęciach widać, że wewnątrz spawu jest rdza. To jest totalnie przegrzany materiał podczas spawania - znaczy ktoś spieprzył proces w fabryce. Co do obciążania tego wspornika GPS'em lub czymś innym nie powinno być problemu jeśli robota ze spawaniem byłaby zrobiona prawidłowo.

Pordzewiałych byłych spawów nie należy kleić bo ogniska rdzy zostaną wewnątrz i dalej będzie z tego kupa. Trzeba oszlifować i pospawać na nowo np. TIG'iem.
Masz na myśli moje fotki ? Bo fakt tam jest rdza , ale to uwaliło się dużo wcześniej ,a w między czasie wilgoć ,woda i .....zardzewiało , chyba... ? . A trzymało się ,dzięki owiewkom i ... taśmie .Możesz mieć rację z tym przegrzaniem,czy zjebanie... technologi ,bo nawet widać ,że rdza wlazła pod farbę . Ale generalnie jak się przyglądałem , to spawanie tych wsporników do rurki ,mogło być na większej długości , a poza tym spaw powinien być wykonany nie tylko do czoła rurki ,ale powinien zachodzić co najmniej na 1/4 promienia rurki , tzn. wsporniki powinny być tak wycięte i wygięte ,by spaw był też z boku .

Ostatnio edytowane przez greszczyn : 04.10.2017 o 23:18
greszczyn jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Szyby motocyklowe Orzep Wszystko dla Afryki 42 18.03.2021 04:51
Poszukuje przedniej szyby do 7a Slowik Wszystko dla Afryki 5 04.04.2015 03:44


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.