|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2017
Miasto: Marki
Posty: 124
Motocykl: Czarcia Pani
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 18 godz 16 min 27 s
|
![]()
Uszczelniacze na gwarancji zrobią, ale klocków hamolcowych już nie.. :/
Oryginały kosztują 330 na tarcze a zamiennik Galfer za połowę tego? Będzie czuć jakąś różnice w hamowaniu? A i stelaż szyby też mi padł w jednym miejscu ![]() Ostatnio edytowane przez Mesjasz : 26.09.2017 o 15:59 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2016
Miasto: Kościerzyna
Posty: 46
Motocykl: CRF 1000A
Przebieg: 50000
![]() Online: 1 tydzień 9 godz 33 min 20 s
|
![]() Cytat:
Na razie wstawione oryginalne uszczelniacze ( SKF-y, które kupiłem zostawię do następnej wylewki lub inspekcji ) , nowy olej ,robocizna + przy takim zlaniu hamulców ... klocki do wymiany ( choć zostało ich może 1/3 grubości) . Koszt zaniedbania 1000 pln ![]() Reasumując , zaschnięte błocko należy jak najszybciej usunąć z lag . P.S. Stelaż też mi się urwał , ale to może uda się załatwić w ramach gwarancji ,bo tam to faktycznie konstruktorzy dali dupy ![]() |
|
![]() |
![]() |