|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2015
Miasto: Kraków
Posty: 3,268
Motocykl: ATAS 2024
Przebieg: 8000
![]() Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 3 min 13 s
|
![]() Cytat:
W GS-ie to tego oleju w lagach mogłoby by nie być, bo amortyzuje i tak ten centralny ze sprężyną, a tam to chyba jest, żeby się nie zatarło od braku smarowania. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,597
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 17 godz 2 min 9 s
|
![]() Cytat:
Na plus BMW jest fakt braku ciśnienia w lagach (nawet po zalaniu olejem spuszcza się całkowicie powietrze przed montażem w moto) myślę, że interes na serwisowaniu BMW na pewno nie tkwi w przednim zawieszeniu w tym uszczelniaczach. Nie chcę toczyć dyskusji porównując BMW do CRF, bo nie o to mi chodzi, w BMW (modele R1200) uszczelniacze i rury pracują w bardzo komfortowych warunkach bo żaden syf tam nie dociera a jeżeli już to w ograniczonym zakresie i dlatego jest spokój z uszczelniaczami podobnie było w starej AT nawet bez harmonijek uszczelniacze były 2-3x żywotniejsze a z osłonami to już całkiem luz. Może niech spece od cross i hard enduro się wypowiedzą jak to z "ups" wygląda, materiały muszą być najwyższych lotów aby to nie sprawiało problemów. Jeżeli HONDA w CRF stosuje uszczelniacz olejowy z wagą kurzową bez sprężyny..... ja bym osobiście atakował inne uszczelniacze, które mają inna konstrukcję + regularne czyszczenie przestrzeni pod pierwszym uszczelniaczem (przy użytkowaniu terenowym) Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.09.2017 o 01:12 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wroclaw
Posty: 2,385
Motocykl: RD04
Przebieg: 40.000
![]() Online: 3 miesiące 2 dni 2 godz 46 min 31 s
|
![]()
Kurcze w starej czwórce nie wiedziałem,że lagi mogą cieknąć...
No,ale taka kolej rzeczy.
__________________
Agent 0,7 |
![]() |
![]() |