![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Gdynia
Posty: 582
Motocykl: RD07
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 36 min 30 s
|
![]()
Mam akumulator yuasa 3 rok jak nie 4 w zime zostaje w moto w nie ogrzewanym garażu i moto nie palone zimą a aku działa jak nowe.
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Uwaga na gniazda USB do ładowania.
Przy postoju dłuższym niż 3 dni trzeba wyciągać bezpiecznik. Rozladowuja aku
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 11.09.2017 o 06:54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2012
Miasto: Krasne koło Rzeszowa
Posty: 883
Motocykl: RD04
Przebieg: 99 999
![]() Online: 3 tygodni 23 godz 33 min 29 s
|
![]()
Co to za cudowny model aku?
__________________
Chory na off-road - Discovery I Africa Twin RD04 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
To ja dodam od siebie.
Po analizie tematu kupilem do DR650 lion z wloskiej firmy ALIANT, bo taka ladna dziewczyna promowala produkt na EICMA - koszt ok 800pln (za aku, nie za dziewczyne). Aku ALIANT CB1203 Nabijaczka YLP14 Ten aku moze dzialac do motocykla klasy GS12 bo chcialem miec w razie w. http://www.go-aliant.com/web/battery...811&lang=it-IT Aliant YLP14 - OK do BMW i DR, Dla mnie do KTM, BMW, DR Aliant YLP09X - tylko do DR ale waga 450g i 2.5x mniejsze. Aku stal z rok a moze i wiecej bez ladowania w garazu w Hiszpanii czyli nie za zimno ale sporo wilgoci. Zalozylem, nabilem pradu czy tam napiecia (bo strzasznie zakreciliscie ten temat na pare stron ;-) ) odpalil i jazda. Niby jest OK, pali spoko itd. Ale czasami jak po dlugim postoju musze dobre pare razy zakrecic tak; - 3 sek krecenie - 3 sek oddech - i tak 10-20 razy to tylko kciuki lapie, bo czuc, ze dobrze to juz nie jest... Ale jest to bardzo male, bardzo lekkie, mozna to upchnac gdziekolwiek, miejsce po oryginalnej bakterii przeznaczyc na jakies klucze czy pare konserw.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Akumulator RD04 wymiary | Poncki | Układ elektryczny i zapłonowy | 35 | 23.05.2017 18:55 |
Akumulator żelowy RD04 Wersja alternative | Wojak | Układ elektryczny i zapłonowy | 26 | 12.12.2012 10:44 |