![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
![]() Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 3 godz 48 min 45 s
|
![]()
Kuferki pięknę, ale tak patrze na to zdj. gs800 z tą ogromną skrzynią z tyłu i jak sobe pomyślę, że że waga kufra+ktoś to załaduje go na maź do tego przypnie karnisterki z tyłu to po pierwsze musi się to tragicznie prowadzić(za to dobrze iść na kolo) po drugie jak mu się gs położy to w życiu go nie dźwignie.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
w trampku jeździłem z bocznymi oraz centralką, centralkę miałem podpartą dodatkowo rurką od bocznych stelaży do końca płyty bo kufer ważył po 8-10 kg - oryginalny rack pracował pod obciążeniem jak jechałem z pasażerem z obciążeniem bocznymi nie było tak źle, mówię o przelotach asfaltowych, jak gdzieś od ,,bazy" się kręciłem zawsze kufry boczne zostawiałem, na przelotach po 600 km kwestia wprawy... ...trzeba pamiętać o ciśnieniu w oponach |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() chronią się jak mogą
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Trzeba brać pod uwagę że te wartości są statyczne.
Podczas jazdy po dziurach te 10kg obciąża dynamicznie duuużo mocniej do tego rezerwa plus asekuracja producenta. Co do płyty to zastosowałem jakieś 5mm duraluminium naście lat temu , jak pokazała praktyka nie ma ograniczeń wytrzymałościowych ile bym nie władował to i tak wytrzyma.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kufry aluminiowe | sizyrk | Wszystko dla Afryki | 13 | 13.07.2012 08:50 |