![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Mam pytanie: będzie ktoś miał instrukcję podłączenia sterownika (modułu) sprzedawanego także przez Rafwro?
Swoją posiałem, a potrzebuję :/
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Dołączył: 28.5.2006
![]() |
![]()
Chcę
![]() Instrukcję dostałem, dziękuję szarik. Stronę producenta też znalazłem ![]()
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 02.09.2017 o 02:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Mam pytanie. Jeżdżę z reglerem z Rzeszowa już parę lat i teraz zauważyłem że na wyższych obrotach (od 3 tys. ) widoczne jest takie pulsowanie świateł tak jakby co 1-2 sekundy. Zauważyłem też że jak włączę długie światła to wskazania voltomierza rosną o 0,2-0,5 V. Wydaje mi się że powinno spadać.
I ogólnie wskazania napięcia cały czas "latają" od 14,1 - 14,6. W tamtym sezonie w trasie miałem stałe 14,2-14,3 na światłach i dlatego mnie to zaniepokoiło. Poprawiłem masowanie i wszystkie wtyczki ale na razie brak poprawy. Akumulator wymieniłem od Afryczki brata i jest to samo. Co to może być? Mieliście takie efekty? Ps. Dodam że regulator ledwie ciepły. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |