Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31.08.2017, 19:14   #1
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Mam pytanie: będzie ktoś miał instrukcję podłączenia sterownika (modułu) sprzedawanego także przez Rafwro?
Swoją posiałem, a potrzebuję :/
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.09.2017, 10:29   #2
szarik
 
szarik's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: ? nie Wieś kole Bełchatowa
Posty: 564
Motocykl: RD07a
Przebieg: 50500
szarik jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 41 min 57 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MaRP Zobacz post
Mam pytanie: będzie ktoś miał instrukcję podłączenia sterownika (modułu) sprzedawanego także przez Rafwro?
Swoją posiałem, a potrzebuję :/
Jeśli jeszcze chcesz , to mogę wieczorem posłać na maila
szarik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.09.2017, 14:10   #3
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Chcę

Cytat:
Napisał Pils Zobacz post
Na stronie internetowej jest instrukcja podłączenia jeśli o to pytasz
Instrukcję dostałem, dziękuję szarik. Stronę producenta też znalazłem
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.

Ostatnio edytowane przez MaRP : 02.09.2017 o 02:05
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.10.2017, 15:08   #4
Zet Johny
 
Zet Johny's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Limanowa
Posty: 1,623
Motocykl: RD07HRC+CRF1100L
Zet Johny jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 3 tygodni 5 dni 18 godz 10 min 48 s
Domyślnie

Mam pytanie. Jeżdżę z reglerem z Rzeszowa już parę lat i teraz zauważyłem że na wyższych obrotach (od 3 tys. ) widoczne jest takie pulsowanie świateł tak jakby co 1-2 sekundy. Zauważyłem też że jak włączę długie światła to wskazania voltomierza rosną o 0,2-0,5 V. Wydaje mi się że powinno spadać.
I ogólnie wskazania napięcia cały czas "latają" od 14,1 - 14,6. W tamtym sezonie w trasie miałem stałe 14,2-14,3 na światłach i dlatego mnie to zaniepokoiło.
Poprawiłem masowanie i wszystkie wtyczki ale na razie brak poprawy.
Akumulator wymieniłem od Afryczki brata i jest to samo.
Co to może być?
Mieliście takie efekty?
Ps. Dodam że regulator ledwie ciepły.
Zet Johny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przerobienie regulatora motomik79 Układ elektryczny i zapłonowy 14 04.05.2009 11:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:59.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.