Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2017, 11:55   #1
żuk
 
żuk's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 990
Motocykl: loading...
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 4 dni 14 godz 12 min 20 s
Domyślnie

Polecam mało u nas w sumie popularnego ZRX1100/1200. Jak dla mnie faworyt w wersji C1 z telewizorem na froncie niczym stare elemisy. Zapierdalacz konkret. Na każdym biegu wyrywa przedramiona z łokci. Masę czuć nawet podczas jazdy, w winkiel składa się ale z pomocą drivera. Nie wiem na ile to kwestia opon, byłby czas by się nad tym pochylił. Na Diablo GT jeździ ładnie ale jakoś podświadomie nie mam do nich przekonania. Nm w pytonga - 5 biegów na jazdę miejską to gruba przesada, 3 spokojnie starczą a i tak na każdym ogień z dupy.
Stylistycznie w tej klasie dla mnie wygrywa, zaraz potem XJR.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2017, 12:18   #2
krakus
 
krakus's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,075
Motocykl: Fiddle
krakus jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 22 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał żuk Zobacz post
Polecam mało u nas w sumie popularnego ZRX1100/1200. Jak dla mnie faworyt w wersji C1 z telewizorem na froncie niczym stare elemisy. Zapierdalacz konkret. Na każdym biegu wyrywa przedramiona z łokci. Masę czuć nawet podczas jazdy, w winkiel składa się ale z pomocą drivera. Nie wiem na ile to kwestia opon, byłby czas by się nad tym pochylił. Na Diablo GT jeździ ładnie ale jakoś podświadomie nie mam do nich przekonania. Nm w pytonga - 5 biegów na jazdę miejską to gruba przesada, 3 spokojnie starczą a i tak na każdym ogień z dupy.
Stylistycznie w tej klasie dla mnie wygrywa, zaraz potem XJR.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
naprostuję trochę, mam zrx1200 w wersji S.

Co do prostowania łokci i wyrywania nadgarstków. Moc jest oddawana bardzo płynnie, nic nie wyrywa, moje stawy w rękach mają się dobrze po prostu zajebiście idzie
Mocy pod dostatkiem z niskich obrotów idzie pięknie. Takie głupie uczucie, gdy po zakończeniu wyprzedzania chcesz wrzucić bieg wyżej, a okazało się że poszedł tak z piątki.
Zawieszenie bardzo przyjemne, przód i tył regulacja odbicia/dobicia, napięcia wstępnego sprężyn. 2 osoby, 3 kufry, pełen załadunek, wyregulowane zawieszenie, prowadzi się w łuku na nierównościach jak po sznurku
I to co ważne dla mojej drugiej połówki. Kanapa, 700km dziennie i nie narzeka. Na tdm po 400 obydwoje wyliśmy

IMG_20170611_122144_1.jpg

Ostatnio edytowane przez krakus : 25.08.2017 o 12:26
krakus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2017, 12:52   #3
bigboykr
 
bigboykr's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2014
Miasto: Kraków
Posty: 652
Motocykl: nie mam AT jeszcze
bigboykr jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 13 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał krakus Zobacz post
Takie głupie uczucie, gdy po zakończeniu wyprzedzania chcesz wrzucić bieg wyżej, a okazało się że poszedł tak z piątki.
O i tu właśnie podałeś największą wadę tego moto. Brak 6go biegu. Poza tym ta Kawa jest cudowna.
__________________
Wolniej ale dalej
Cierpliwości
bigboykr jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2017, 23:12   #4
krakus
 
krakus's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Sulejówek
Posty: 1,075
Motocykl: Fiddle
krakus jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 22 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał bigboykr Zobacz post
O i tu właśnie podałeś największą wadę tego moto. Brak 6go biegu. Poza tym ta Kawa jest cudowna.
nie brakuje mi 6. Po prostu człowiek ma gdzieś w głowie zakodowane: po sprawnym wyprzedzaniu wrzuć bieg wyżej. jakby była szóstka to jak kolega napisał, szukałbym siódemki
Całe bałkany mogłem wyprzedzać w trasie bez redukowania (2 osoby i bagaże). Kolega solo na VFR750 redukował z 6 na 4. Taka różnica. I przy prędkościach w trasie rzędu do 140, hunda paliła więcej :P
Motocykl ten kupiłem przez przypadek w sumie. I teraz mam problem, chciałbym ponownie coś, czym mogę zjechać z asfaltu. I co mi zapewni taki komfort wyprzedzania? Budżet musiałbym pewnie podwoić...
krakus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Yamaha XTZ Super Tenere vs Honda Africa Twin spider2you Inne - dyskusja ogólna 59 19.10.2014 01:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.