![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Właściwy kolor świecy osiągniesz dopiero po kilkuset km
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Franz nie opowiadaj pierdół - wystarczy 5km normalnej jazdy, bez korków.
Co ważne: jeśli chcesz konkretnie ocenić wygląd świecy gasisz moto najdalej zaraz po zatrzymaniu się - żadnej pracy na wolnych obrotach. Do oceny mieszanki przy zmianie dysz i konkretnym dłubaniu w układzie dolotu/zasilania/wydechu powinno się stosować NOWĄ świecę. Dobrze jest ustalic odcinek testowy i za każdym razem przejeżdżać do testu ten sam odcinek w taki sam sposób pamiętając o tym aby gasić silnik po najdłuższym okresie obciążenia - w najgorętszym momencie pracy, czyli np. po długiej prostej. Wciskasz sprzęgło i gasisz silnik - to da Ci miarodajny wynik za każdym razem. Powodzenia. m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Gdy dostrajalem gaźnik - wydech / dysze w xrl 650, po 20 km nie różniła się od nowej. Po dwóch dniach przybrała barwę jasnej kawy z mlekiem. Przejechałem może 200 - 300 km. Po co miałbym opowiadać pierdoly
.Filtr powietrza też zmieniłem z papierzaka na gabkowy Uni
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Nie znam odpowiedzi na to pytanie
![]() ![]() ![]() Tak serio to nie chciałem Cię dotknąć, ale z mojego doświadczenia wynika co napisałem. Opierałem się w moim poście również na info jakie mam we łbie z wielu drukowanych źródeł. Dla przykładu i per analogia powiem Ci, że NAJczęściej ostatnimi czasy naprawiam kosiarki ludzi, którzy mieszkają w okolicy i NAJczęściej awarią jest zapchany gaźnik skutkujący mieszanką tak bogatą, że sadza odcina iskrę. Po usunięciu przyczyny i delikatnym przedmuchaniu świecy wystarczy 5 minut pracy z normalnym składem aby świeca przybrała normalny, kawowy kolor ![]() Odnieś to do kilkuset km na motocyklu.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Stelaz pod Leo Vince i inne wąskie. | Bonjour | Wszystko dla Afryki | 21 | 15.03.2009 18:52 |