![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
Hmmm...
Jeden poleciłem koledze, po zamontowaniu całe szczęście zmierzył napięcia, bo regulator dawał 15-18V w zależności od obrotów. Odesłał bez problemu i kupił chiński w Larrsonie. Mój niby działał, ale akumulator się non stop gotował, co ileś tam tyś km musiałem dolewać wody, w końcu zaczęły wybuchać żarówki, wszystko po kolei, kontrolki, kierunki, stopy, tak, że nie dalo się tego zrzucić na starość. Problemy te działy się na przestrzeni 30tyś km i 2 lat. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |