|
![]() |
#1 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
No chyba, że będziesz jeździł po słonecznej Italii, gdzie asfalt jest rozgrzany jak pupcia hiszpańskiej konczity ![]() 2. Grzałki, grzane rączki czy podgrzewane manetki, jak wolisz - utarło się, że grzeją słabo i psują się. Sam miałem ori w poprzednim NC750X i zrypały się raz albo dwa. Teraz wziąłem No Name i też nie za dobrze grzeją - bierz Oxfordy, 3. Kufry - sprawa dyskusyjna jak wszystko zresztą. Ja mam Hepco&Becker. Ori ponoć są wątpliwej jakości, chociaż dobrze siedzą w ori mocowaniach. Moim zdaniem jak masz że stelażem to masz dodatkową ochronę - to moje zdanie, 4. Gmole - mam DCT, więc wziąłem górne i dolne, żeby chroniły skrzynkę. Na pewno nie bierz ori, bo nawet handlarz mówił i w katalogu też jest napisane, że jest to DEKORRAHMEN - tłumaczyć chyba nikomu nie trzeba. 5. Gniazdo 12V ori kosztuje kosmiczne pieniądze, więc lepiej albo samemu albo dedykowane dokupić. 6. Wrzuć sobie podwyższenie kiery i będzie już miodzio. 7. Zaopatrzenie się w Batzen'a - poszukaj na forum, było o tym - możliwość regulacji niskiej, ori szyby. Ja mam 183 cm i mam w połowie ustawień. 8. Warto zmienić handbary. Ale jeśli nie będziesz śmigał po ciężkim terenie to chyba nie warto - Twoja decyzja. To chyba tyle ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2017
Miasto: Jaworzno
Posty: 325
Motocykl: CRF1000l
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 17 godz 9 min 26 s
|
![]()
To i może ja swoje 3 grosze dorzucę :
1. Przede wszystkim wypiernicz OD RAZU kitowe opony Dunlop! - jeździłem w niedzielę po szutrach , kamieniach i asfalcie ( nie miałem trudności z opanowaniem motka ale jest to typowo asfaltowa opona ) 2. Grzałki, grzane rączki czy podgrzewane manetki, jak wolisz - utarło się, że grzeją słabo i psują się. - mnie ori zwaliły się już 2 razy więc zdecydowanie odradzam 3. Kufry - sprawa dyskusyjna jak wszystko zresztą. Moim zdaniem jak masz że stelażem to masz dodatkową ochronę - to moje zdanie, - tak jak kolega pisze akcesoryjne mają stelaż więc dodatkowa ochrona, świetną robotę robią Apduro 4. Gmole - mam DCT, więc wziąłem górne i dolne, żeby chroniły skrzynkę. Na pewno nie bierz ori, bo nawet handlarz mówił i w katalogu też jest napisane, że jest to DEKORRAHMEN - tłumaczyć chyba nikomu nie trzeba. - też się zgadzam , są to "uchwyty na halogeny" a nie gmole polecam Heed 5. Gniazdo 12V ori kosztuje kosmiczne pieniądze, więc lepiej albo samemu albo dedykowane dokupić. - mam ori ale oczywiście można tańsze 6. Wrzuć sobie podwyższenie kiery i będzie już miodzio. - zależności od wzrostu ![]() 7. Zaopatrzenie się w Batzen'a - poszukaj na forum, było o tym - możliwość regulacji niskiej, ori szyby. Ja mam 183 cm i mam w połowie ustawień. -mam polecam ale mam 192cm 8. Warto zmienić handbary. Ale jeśli nie będziesz śmigał po ciężkim terenie to chyba nie warto - Twoja decyzja. - gównolit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Africa on the Road
![]() Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
|
![]()
Podpisuje się pod powyższym. Kupiłem Oxforda (jest wersja na zapalniczkę lub od razu 2 gniazda USB). Koszt około 100pln na allegro. Na youtube jest filmik jak rozebrać owiewki i zamontować w dedykowanym gnieździe. Pasuje idealnie. Zasilanie możesz podłączyć bezpośrednio pod aku (jak tak w tej chwili mam) albo wpiąć w kostkę znajdującą się za światłami (aktywacja zasilania po przekręceniu stacyjki). Czekam na wtyczki z aliexpress i będę przepinał pod stacyjkę.
__________________
Pozdrawiam, Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]()
To może ja sprostuję na temat opon - naczytałem się na temat ich dziwnego zachowania na mokrym. Dodatkowo podczas wybierania wyposażenia dodatkowego w Hondzie, handlarz sam mnie ni stąd, ni zowąd zagaił czy wymieniamy od razu opony. Spytałem czy da mi jakiś spory rabat, gdy zostawię mu Dunlop to powiedział mi, że ich nie chce, bo nikt tego od niego nie kupi. Wnioski można wyciągnąć samemu.
Osobiście też nie miałem z nimi problemów. Na Hochalpenstraße zamknąłem z obydwu stron, jadąc obładowany jak wielbłąd, ale asfalt aż się kleił tak było gorąco. Do tej pory zrobiłem na nich niecałe 7k. Ale w deszczu, lecąc na Monte Cassino trakcja cały czas mrugała. Także tego, no - taka sytuacja... ![]()
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() Ostatnio edytowane przez Novy : 09.03.2018 o 22:58 |
![]() |
![]() |