Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > NAT - Warsztat

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.07.2017, 07:21   #1
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 25 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebastian_j Zobacz post
10W40 i sucho.
Trzeba było czyścić po tym jak barany w serwisie za dużo oleju nalały nie wiedząc że w NAT 2 korki do spuszczania oleju są.
a marka oleju? różnych firm mogą mieć inną parowalność i jeden może się zbierać inny nie.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2017, 09:52   #2
sebastian_j
 
sebastian_j's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Kleszczele/Jessheim.
Posty: 115
Motocykl: CRF1000L Black
Przebieg: rośnie
sebastian_j jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 2 dni 12 godz 40 min 49 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
a marka oleju? różnych firm mogą mieć inną parowalność i jeden może się zbierać inny nie.
motul 7100 10w40, choć szczerze powiem nie widzę związku.
sebastian_j jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.07.2017, 00:00   #3
Jarczoq
 
Jarczoq's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2017
Miasto: Poznań
Posty: 384
Motocykl: RD07a
Przebieg: ^90 000
Jarczoq jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 9 godz 52 min 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał sebastian_j Zobacz post
motul 7100 10w40, choć szczerze powiem nie widzę związku.
Ano jest. Większość olejów na papierze wygląda podobnie, ale na jednej firmie (ten sam typ) silnik chodzi cicho, a na innej, jak młockarnia. Na jednej marce skrzynia pracuje płynnie - na innej haczy się i wbijają się miedzybiegi, albo trzeba kopać się ze skrzynią (Honda akurat nie ma z tym problemu). Dlatego mniej ważne, czy syntetyk, czy minerał (który notabene jest wytrzymalszy), tylko producent. Po za tym, dany silnik (a każdy ma przedmuchy do kartera) jeśli pracuje na cięższym oleju o wyższej temp. zapłonu, wydmucha mniej oparów. Podpięcie odmy do airbox-u ma tylko jedną zaletę - mokra obudowa dodatkowo filtruje, wyłapując (do pewnego momentu) kurz. Obecnie używam RoyalPurple 20W50 i w zależności, czy dam w palnik czy kulam się w terenie, obudowa lekko spocona.

Ostatnio edytowane przez Jarczoq : 19.07.2017 o 00:08
Jarczoq jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr oleju K&N Daddy Wszystko dla Afryki 5 12.04.2009 19:52
Rozwarstwienie oleju Reinchardt Regularne czynności serwisowe 3 12.01.2009 22:31


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.