Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17.07.2017, 22:20   #1
StrzeLuk
Africa on the Road
 
StrzeLuk's Avatar


Zarejestrowany: Aug 2016
Miasto: Warszawa
Posty: 253
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 400
StrzeLuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 22 godz 36 min 44 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Grzechu2012 Zobacz post
Pany dlaczego to się poci

Kuzwa!!!
Moto po serwisie w renomowanym serwisie hondy Honda Plaza, 7dni do wyjazdu, a tu plama pod moto!
Olej na silniku... co jest...
Wymylem wsZystko zmywaczem, jutro jak bedzie mokre to sie wkurwie straszliwie

WTF ?!
Faaak, za chwilę oddaję swoją na pierwszy przegląd do MCSu i zaczyna mnie ściskać w dołku... może lepiej nie oddawać
__________________
Pozdrawiam,

Łukasz | https://www.facebook.com/africaonroad
StrzeLuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.07.2017, 22:28   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 46 s
Domyślnie

czy ori uszczelniacze p. zawieszenia mają sprężynę od strony zewnętrznej ? bo z tego co widać na poniższych zdjęciach jest tylko warga kurzowa bez sprężyny

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...ts/51490MJPG51

są to wszystko uszczelniacze NOK, z ciekawostek dodam iż niektóre modele uszczelniaczy NOK wcześniej były z dwoma sprężynami na każdej z warg uszczelniających ale obecnie z tego się wycofali np. v-strom 650, numer oem się zmienił i nowe mają tylko jedną sprężynę, podobnie jest na rynku poza OEM tutaj także NOK zaprzestał produkcji lepszej wersji bo po co....wytrzymywały ponad 70.000km

jeżeli uszczelniacze asfaltowo wytrzymują 20.000 to raczej kiepski wynik...

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 17.07.2017 o 22:37
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17.07.2017, 22:36   #3
Grzechu2012
 
Grzechu2012's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Łomżewo
Posty: 890
Motocykl: AT-NAT
Przebieg: 80000
Grzechu2012 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 19 godz 22 min 40 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
czy ori uszczelniacze p. zawieszenia mają sprężynę od strony zewnętrznej ? bo z tego co widać na poniższych zdjęciach jest tylko warga kurzowa bez sprężyny

http://ruggedroads.co.uk/epages/00cb...ts/51490MJPG51

są to wszystko uszczelniacze NOK, z ciekawostek dodam iż niektóre modele uszczelniaczy NOK wcześniej były z dwoma sprężynami na każdej z warg uszczelniających ale obecnie z tego się wycofali np. v-strom 650, numer oem się zmienił i nowe mają tylko jedną sprężynę, podobnie jest na rynku poza OEM tutaj także NOK zaprzestał produkcji lepszej wersji bo po co....wytrzymywały ponad 70.000km
jutro mogę zerknąć mam w garażu na zapas ori hądy
Grzechu2012 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Numery serwisowe tarcz i klocków panzer0873 Hamulce, kola, opony 4 11.11.2014 14:23
Afripedia - Regularne czynności serwisowe ramires Regularne czynności serwisowe 36 16.03.2013 14:07


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.